IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hellfest 2013 - 21-23/06/13 - Clisson Vorige pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 09-04-2013 13:59 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2013 22:34 schreef Brent_ het volgende:
Bizar dat Swans maar een uurtje speelt trouwens

heben ze net an tijd voor 1 nummer

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-04-2013 14:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Voor mij clasht enkel Asphyx/Terror, Asking Alexandria/The Secret en P.O.D./Uncle Acid.... Een paar heel goeie namen, maar echt sterk vind ik de line-up ook niet.

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 09-04-2013 14:43 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 april 2013 13:56 schreef Woutjinho het volgende:
De site van die fransozen is trouwens behoorlijk klote.

En een uurtje voor Swans lijkt me echt niet zo kort hoor. Het zijn geen giga bands en langer dan dat op een festival is meestal alleen maar vervelend voor velen.

Die site is al vanaf 2006 zwaar k met peren. Festival zelf is in al die jaren gigantisch verbeterd maar de site helaas niet.

Een uur voor Swans is inderdaad prima op een festival. Zelfs headliners hoeven wat mij betreft niet veel langer te spelen op een openluchtfestival.

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Mieke Piekenieke
Usericon van Mieke Piekenieke
Posted 14-05-2013 21:58 by Mieke Piekenieke Wijzig reactieProfiel van Mieke PiekeniekeQuote dit bericht

This is a call to all you SLAYER fans!
Every year I make a theme album on Hellfest. This year as a tribute to the late Jeff Hanneman, the theme will be SLAYER.
So wear your Slayer shirts and if you spot me come and have your picture taken. You will recognize me by my red hair and black cowboy hat.
Thanks to you all. Have a great fest!

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 17-05-2013 16:20 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

mag je met je auto opt terein daar?
welk bier hebben ze en hoe duur is het?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-06-2013 14:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2013 14:23 schreef Lini420 het volgende:
Lief langharig tuig dat dit leest,

Wij zijn Koen en Nicolien, twee gezellige metalliefhebbers uit het altijd zonnige Amsterdam. Elk jaar gaan wij naar Hellfest, kaartje kopen bij eerste announcements, busreis ver van tevoren regelen, je kent het wel. Ja, wij zijn erg enthousiast over dit epische franse festival.

Helaas loopt het dit jaar anders... We hebben ons kaartje, maar we kunnen niet meer met de busreis. Dit omdat ik op 20 juni, 1 uur smiddags, verplichtingen heb op school die niet te verzetten zijn! Huil huil... Maar dat mag de pret niet drukken, ik zoek via allerlei manieren een mogelijkheid om toch voor 21 juni 10:30 in Clisson aan te komen.

Dus.. Is hier iemand aanwezig, die naar Hellfest gaat en nog twee plekjes in zijn auto/busje/whatever over heeft en die plekjes wil laten opvullen door twee ontzttend gezellige mensen? We zullen uiteraard de benzinekosten delen en in principe gaat het alleen om de heenreis. De terugreis kunnen we wel mee met de busreis die in ons originele plan staat. Verder krijg je eeuwige dankbaarheid en roem en een plekje in ons hart. Ik werk bij verschillende poppodia in Amsterdam, dus ik kan je ook belonen met een gastenlijstplek voor leuke metalshows (of andere genres als je wil)

Please, kijk rond in je netwerk, anything, we zijn er blij mee.

Graag contact via:
Nicolini@live.nl
Nicolien Polichronakis toevoegen op facebook kan ook, ben daar goed bereikbaar
Maar je kan ook hier reageren

\m/
Nicolien en Koen

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Lini420
Usericon van Lini420
Posted 12-06-2013 13:33 by Lini420 Wijzig reactieProfiel van Lini420Quote dit bericht

Lief langharig tuig dat dit leest,

Wij zijn Koen en Nicolien, twee gezellige metalliefhebbers uit het altijd zonnige Amsterdam. Elk jaar gaan wij naar Hellfest, kaartje kopen bij eerste announcements, busreis ver van tevoren regelen, je kent het wel. Ja, wij zijn erg enthousiast over dit epische franse festival.

Helaas loopt het dit jaar anders... We hebben ons kaartje, maar we kunnen niet meer met de busreis. Dit omdat ik op 20 juni, 1 uur smiddags, verplichtingen heb op school die niet te verzetten zijn! Huil huil... Maar dat mag de pret niet drukken, ik zoek via allerlei manieren een mogelijkheid om toch voor 21 juni 10:30 in Clisson aan te komen.

Dus.. Is hier iemand aanwezig, die naar Hellfest gaat en nog twee plekjes in zijn auto/busje/whatever over heeft en die plekjes wil laten opvullen door twee ontzttend gezellige mensen? We zullen uiteraard de benzinekosten delen en in principe gaat het alleen om de heenreis. De terugreis kunnen we wel mee met de busreis die in ons originele plan staat. Verder krijg je eeuwige dankbaarheid en roem en een plekje in ons hart. Ik werk bij verschillende poppodia in Amsterdam, dus ik kan je ook belonen met een gastenlijstplek voor leuke metalshows (of andere genres als je wil)

Please, kijk rond in je netwerk, anything, we zijn er blij mee.

Graag contact via:
Nicolini@live.nl
Nicolien Polichronakis toevoegen op facebook kan ook, ben daar goed bereikbaar
Maar je kan ook hier reageren

\m/
Nicolien en Koen

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 12-06-2013 15:20 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Er is in ieder geval iemand die het niet leest...

Atomization: Bandcamp - Spotify

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 12-06-2013 18:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

High on Fire zegt af en wordt vervangen door Bison BC. Masters of Reality zeggen ook af en worden niet vervangen, maar Cult of Luna en Manilla Road spelen langere setlists. En Hate is toegevoegd aan de affiche.

Faustian Spirit of the Earth

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-06-2013 19:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Het verdict van Hellfest:

Fantastisch: Candlemass, Napalm Death, Aura Noir, Immortal, Finntroll, Rotting Christ
Heel goed: Asphyx, My Dying Bride, Kampfar, Inquisition, Sleep, Pallbearer
Goed: Morbid Angel, Dead Congregation, Misery Index, Pig Destroyer, Cryptopsy, God Seed, The Secret, Cradle of Filth, Dark Funeral, Black Pyramid, Black Cobra
Degelijk: Krisiun, The Great Old Ones, Marduk
Matig: Evoken, Koldbrann, Bison BC, The Sword
Slecht: Gojira (wegens onwaarschijnlijk kutgeluid op de Main Stage), Monstrosity, Belphegor

Faustian Spirit of the Earth

Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 25-06-2013 19:38 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Iemand The Old Dead Tree gezien?

Primal Creation - modern thrash metal - YouTube

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 25-06-2013 19:57 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Nope, ik heb Immortal, Cult of Luna en Morbid Angel gezien.

Atomization: Bandcamp - Spotify

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com