|
Auteur: |
|
|
Zo te zien geen Audrey Horne in de Baroeg maar Sahg |
|
Good busy Mooie package, gaan we zeker proberen bij te zijn. |
|
Leuk tourtje, ben benieuwd naar Sahg. |
|
Sowieso aanwezig in Magasin 4, wat heeft die zaal toch altijd goeie packages Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Heerlijk inderdaad! |
|
Mooi package idd! |
|
Long Distance Calling (DE progressive (hard)rock / post-rock) Sólstafir (IS progressive metal / post-rock) Sahg (NO hardrock / doom) Vvk € 13,00. Entree € 15,00. Zaal open 19.00 uur. http://www.baroeg.nl/tickets.htm http://www.facebook.com/events/114725195359923 |
|
|
|
Het tijdschema voor de 23e: 21.45-23.15 Long Distance Calling (DE progressive (hard)rock / post-rock) 20.30-21.15 Sólstafir (IS progressive metal / post-rock) 19.30-20.10 Sahg (NO hardrock / doom) |
|
gisteren naar Magasin 4 geweest. Zeer sfeervolle en doorleefde set van Solstafir, met slechts vier nummers (allen van Svartir Sandar) wel veel te kort naar mijn zin. Eentje van Köld of zelfs van de vorige albums was zeer welkom geweest, maar de gespeelde nummers pasten wel meer binnen het totaalconcept van de affiche. Long Distance Calling zetten een strakke set neer, maar ze houden het toch beter bij hun instrumentale nummers. De keyboardman zingt niet echt slecht, maar het wordt allemaal een beetje gladjes en minder sterk met zijn zang erbij. Een aantal straffe nummers gehoord, maar het is toch niet 100% mijn ding. Geluid en sfeer in de zaal wel top! |
|
Jammer toch dat de gitaar van de frontman tijdens 2 van de 4 nummers niet deftig werkte, vooral tijdens het einde van Goddess of The Ages viel het hard op. Voor de rest wel een prima optreden weer Long Distance Calling was best leuk ook live. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: In Munster speelden ze sowieso Goddess of the Ages als laatste nummer van de 4 die ze daar ook speelden. Qua zang van Long Distance Calling ben ik het wel met je eens, erg wennen aan deze nummers. Toch zijn de instrumentale nummers weer helemaal top, zowel live als op cd.... |
|
quote: laatste nummer was idd Goddes of the Ages, had dit niet direct opgemerkt aangezien het stilistisch het dichtst aanleunt bij hun recentste werk... ik had gehoopt op She Destroys Again, Pale Rider of Köld |
|
Zaterdag in Baroeg! |
|
quote: Dat staat idd in de topic titel Maar ik ben d'r bij zaterdag www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
+1 |
|
Kaartjes in den pocket! |
|
Na een hoop plezier met de NS eindelijk thuis. Sahg was de eerste 3 a 4 nummers leuk (die waren van de eerste plaat) daarna kakte het wel wat in. Solstafir was te kort, maar wel erg tof. Hopelijk volgende keer een headline tour. En Long Distance Calling had zo zijn momenten, met de nummers van de laatste plaat kan ik nog steeds weinig (die zang vind ik niks) en het om de 3 minuten aanmoedigen om gezellig mee te klappen werkte ook wat op de zenuwen. |
Index / Concerten |