|
Auteur: |
|
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik wil bij deze ook meteen even de groeten doen aan Retardo, Schaep, Sjon, Black Jew en Jbassist! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik ook bleeeeeaaaaaahhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Krijg ik dan babi pangang en ku lu yuk te eten in de oefenruimte/studio? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Groetjes terug natuurlijk! |
|
Jongens, Hu Lang is een chinees. |
|
1 meter 2 en zeventig The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Dus. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Index / Muziek algemeen |