|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een aantal jewelcases in mijn collectie zijn dringend aan vervanging toe. Daarnaast heb ik nog een hoop tweedehands gekochte cd's liggen et inlay en boekje die aangekomen zijn zonder jewelcase ivm verzendkosten. Wie heeft er ervaring met die dingen ergens te bestellen? Het gaat dus om 10.4 mm jewelcases, zowel met zwarte als transparante inlay. Alvast bedankt voor de tips! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
|
|
Ik ben op zoek naar positieve ervaringen, niet naar plaatsen waar ik ze kan kopen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Goed topic. |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ik heb er dringend nodig, een 250 tal of zo signature |
|
Ik zou opzich wel willen weten waar en hoe ze die jewel cases van Immortal - Blizzard Beasts hebben gemaakt. |
|
met een fabriek.. groeten aan Sjon trouwens! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hehe, stelletje idioten. Ik sta ook regelmatig op de eerste rij om zaken belachelijk te maken op fora. Als iedereen zijn moment de gloire heeft gehad, kunnen er dan ook serieuze reacties komen? Het lijkt misschien triviaal, maar ik erger me de kanker aan kapotte tandjes binnenin een jewelcase. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Erger me de wat? |
|
ik voel een ban aan komen.... het woord KANKER mag je hier namelijk niet gebruiken, want sommige mensen kunnen dat eventueel heel misschien wel als enorm schokkend ervaren............. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik weet alleen uit eigen ervaring dat de tandjes uit transparante hoesjes een stuk sneller naar de tyfus gaan dan de zwarte exemplaren, dat transparante plastic is minder sterk.. |
|
heb ook extreem goede ervaring met die dingen... en heb nog een doos vol, liggen... zwart, bruin en doorzichtig... maar zal maar niet zeggen dat ze te koop zijn... I am mine own redeemer...! |
|
quote: dat red ik niet... maar kom wel een eind... I am mine own redeemer...! |
|
kewl! als ik es in de buurt ben. ik stuur Mathieu trouwens een pak schijven, als ie ze te hard vindt (grind en zo) moetie ze maar aan jou geven of zo signature |
|
kan ze ook wel opsturen... mail maar (email in profiel)... I am mine own redeemer...! |
|
signature |
|
ik vraag aan Mathieu dattie de helft van de cds aan jou geeft dan signature |
|
quote:Ben maar blij dat het tot je jewelcase beperkt blijft. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-12-2012 12:54] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ech nie! Isse mijn! Oh, en dikke *proest* vanwege de vrij briljante post van Vince. Boeiender |
|
signature |
|
E.CD.E (eigen ceedees eerst)... I am mine own redeemer...! |
|
dankje Herrie!!!! signature |
|
was eenmalig (per post dan he)... tyfus, wat duur die "zegel"... hahahaha! edit: veel plezier met F.C. en B.B.! [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 21-12-2012 15:34] I am mine own redeemer...! |
|
quote: Waarom mag dit wél, en kanker niet? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |