|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
bedankt voor de goede review! |
|
Nee. Ik heb de mp3's nog niet eens beluisterd... |
|
quote: 'k heb hem al ... toch? The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
jij hebbem toch gewoon al? |
|
quote: Jazeker ! The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Hahahaha LOL, ja dan komt ie nooit aan idd |
|
Hey Markam, ik heb je CD vanmorgen ontvangen, maar hoort er zo'n vreselijk irritante niet-monotome ruis over heeeel de CD? |
|
euhh nee? hmmmmm strange, ikstuur je wel een nieuwe cd op. ik heb jouw spullen nog niet binnen was die ruis via je koptelefoon? of gewoon via de stereo? ik ben er namelijk ook achter dat mijn cd's ruisen via een kop telefoon, en dan vooral de delen waar ik spreek/fluister [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 21-03-2003 17:29] |
|
quote: Nee op de stereo, hij is niet te luisteren zo. Erg jammer... Ik heb nog niet kunnen sturen, was iedere keer te laat. Maandag gaat ie op de bus, ik stuur je wel die ene CD mee, ok? |
|
ok dan krijg je gewoon een nieuwe, en en toe brandt mijn brander niet goed of zo, heb er wel vaker last van, maar ik kan natuurlijk niet iedere cd gaan beluisteren. [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 22-03-2003 9:41] |
|
quote: Geen probleem joh! Je hebt m'n adres nog? |
|
yez komt voor de bakker |
|
Nog iets van Jeroen gehoord? Of komt de EP zelf ook uit zonder dat iemand er iets van af weet? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
jah koel he het is een zichzelf-releasende ep van 2 bands die nergens vanaf weten op een label dat ook van niets weet. geen idee, ik heb em al een paar keer gemailt, maar ik krijg niets terug. - weet iemand anders wat er met Jeroen van Brussel (orodruin/haat) is? - |
|
hij is doodgamaakt |
|
euh grappig |
|
na ruim 2 jaar stilte, iets nieuws The Path Through the Ever Green Forest hier te downloaden. ergens vorig jaar geschreven en opgenomen.... [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 18-05-2005 8:13] |
|
morgen luusteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
gisteren weer iets lopen kloten, hier het resultaat. Beetje wongraven/Jääportit achtig iets mind you er zitten nog wat fouten in, maar ik wilde weer eens even wat laten horen [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 31-03-2006 11:14] |
|
heb nu eindelijk een programma waarmee ik makkelijk video synchroon kan laten lopen met audio (cubase dus ). Ik kan dus gaan beginnen aan mijn idee dat al een flinke tijd door m'n hoofd speeld, een soundtrack maken voor de film Nosferatu uit 1922. De bedoeling is om per Act een nummer te maken, op die manier is de cd eventueel af te spelen terwijl je de film kijkt. Maar wat ik helemaal mooi zou vinden is al ik naast de cd's ook de film op dvd kan toevoegen met mijn soundtrack. Maar hoe zit het met films en hun copyright? ik las iets dat een copyright na 77 jaar verjaard, is dat zo? Kan ik deze film uitbrengen met mijn soundtrack? |
|
Hij moest oorspronkelijk vernietigd worden wegens plagiaat, dus misschien mag het uberhaupt niet. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
klopt, maar dat heeft ie toen dacht ik dus opgelost door em nosferatu te noemen en de hoofd persoon orlok |
|
Nee, zo heette ie al, maar het verhaal vertoonde teveel paralellen met Stokers verhaal en op last van de rechter moets alles verbrand worden. Gelukkig bleek er een exemplaar, net als de mythische vampier zelf , onsterfelijk. Vraag me eigenlijk af of hij dan nu nog illegaal is aangezien ie gewoon te koop is. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: niet slecht ik volg het in ieder geval op 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |