|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Beste metalfans, Voor het VPRO-programma Metropolis willen we een reportage maken over grunten. Hiervoor zijn we op zoek naar iemand die wil leren grunten of/en iemand die andere mensen leert grunten. Ben jij of ken jij iemand? Mail naar m.salomons@vpro.nl. Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt! Groet, Michelle VPRO Metropolis |
|
Super programma. Als ik kan kijk ik. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Hey, misschien kan iemand er ook zijn- of haar afstudeerscriptie over doen? Eugh... Ja hoor... |
|
quote: Zou leuk zijn als er een keer wordt ingegaan op de écht interessante zaken die hiermee te maken hebben. Zoals wat er nu anatomisch allemaal aan de hand is. En wat dus écht het verschil maakt tussen het echt goed doen en niet. Wat voor de zoveelste keer een of ander verhaal over dat het "goed moet voelen" enzovoorts is te saai voor woorden. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb hier een beetje een aapjes uitlachen gevoel bij als ik eerlijk moet zijn.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Wat is grunten eigenlijk? en komt er ook een deel II en III over screamen en squealen? signature |
|
quote: +1 |
|
. Dit soort lullige reportages dus. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 10-12-2012 15:30] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Het produceren van een (laag) stemgeluid, waarbij er een laag verstoring veroorzaakt wordt door het sterk mee laten trillen van de "false vocal cords". Als je het goed doet, tenminste. Als je je 'echte' vocal cords gebruikt voor de verstoring help je je stem en uiteindelijk mogelijk je leven naar de klote quote: Klopt. Komt het vaak ook op neer. Wat ook niet zo gek is, want als het op zaken als dit -hoe moet je grunten- neerkomt gedragen veel metalheads zich ook als apen Zoals met Janneke, die gewoon lekker meedoet aan het zichzelf belachelijk laten maken Gelukkig heeft ze het nog wel over woord ademsteun en techniek Alleen is het dus verder níet hetzelfde als gewoon zingen. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-12-2012 15:38] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Kan Ome Willem hier geen kort college over geven? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hahaha... Op zich wel, alleen denk ik niet dat er dan veel vooroordelen verdwijnen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dank voor alle reacties tot nu toe. Ons programma observeert hetzelfde thema in verschillende landen. Dus niet 'aapjes kijken'. Het idee is dat we kijken hoe metalfans en bands over de hele wereld voor hetzelfde staan. Hierbij gebruiken we verschillende invalshoeken, en in Nederland dus grunten. Nogmaals, als jullie metalfans kennen die willen leren grunten of beter willen leren grunten, hoor ik het graag. |
|
Misschien Patrick Mameli, Martin van Drunen en Jan-Chris de Koeyer es contacteren, zo maak je het voor metalfans ook interessant signature |
|
quote: Denk niet dat zij het goed kunnen leren aan een ander. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Patrick kan alles, toch? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Jeetje. |
|
quote: En squirten. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
nice! I'm in! I am mine own redeemer...! |
|
Dit gaat weer een heerlijk staaltje tenenkrommende en pijnlijke televisie opleveren! Geweldig! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
KUTMUZIEK! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kan ik niet gewoon ergens een enquête invullen ofzo? |
|
quote: |
|
Gaat hier nou ook een deel van onze belasting geld heen trouwens? Zo ja.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Het programma kennende zou dat ook mee kunnen vallen. Maar aan de andere kant, reportages met lessen over grunten...... |
|
quote: Hmm, die Jan-Chris klinkt en klonk als een zeehond die aan het beffen is. Jammer voor de rest van de band, maar de grunts maakten van Gorefest een kutband. Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |