IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Reportage over grunten Volgende pagina
Michelle44
Usericon van Michelle44
Posted 10-12-2012 14:54 by Michelle44 Wijzig reactieProfiel van Michelle44Quote dit bericht

Beste metalfans,

Voor het VPRO-programma Metropolis willen we een reportage maken over grunten. Hiervoor zijn we op zoek naar iemand die wil leren grunten of/en iemand die andere mensen leert grunten.

Ben jij of ken jij iemand? Mail naar m.salomons@vpro.nl.

Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt!

Groet,

Michelle
VPRO Metropolis


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 10-12-2012 14:56 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Super programma. Als ik kan kijk ik.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 10-12-2012 15:02 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Hey, misschien kan iemand er ook zijn- of haar afstudeerscriptie over doen?


Eugh...


Ja hoor...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-12-2012 15:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Misschien wil iemand van Heels of Steel leren grunten?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-12-2012 15:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2012 14:54 schreef Michelle44 het volgende:
Beste metalfans,

Voor het VPRO-programma Metropolis willen we een reportage maken over grunten. Hiervoor zijn we op zoek naar iemand die wil leren grunten of/en iemand die andere mensen leert grunten.

Ben jij of ken jij iemand? Mail naar m.salomons@vpro.nl.

Ik hoor graag van jullie. Alvast bedankt!

Groet,

Michelle
VPRO Metropolis

Zou leuk zijn als er een keer wordt ingegaan op de écht interessante zaken die hiermee te maken hebben. Zoals wat er nu anatomisch allemaal aan de hand is. En wat dus écht het verschil maakt tussen het echt goed doen en niet. Wat voor de zoveelste keer een of ander verhaal over dat het "goed moet voelen" enzovoorts is te saai voor woorden.


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 10-12-2012 15:20 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ik heb hier een beetje een aapjes uitlachen gevoel bij als ik eerlijk moet zijn....


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-12-2012 15:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Wat is grunten eigenlijk?

en komt er ook een deel II en III over screamen en squealen?


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-12-2012 15:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2012 14:56 schreef powertieke het volgende:
Super programma. Als ik kan kijk ik.


+1


LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 10-12-2012 15:29 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

.





Dit soort lullige reportages dus.




[Dit bericht is gewijzigd door nark op 10-12-2012 15:30]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-12-2012 15:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2012 15:25 schreef Hypnos het volgende:
Wat is grunten eigenlijk?

Het produceren van een (laag) stemgeluid, waarbij er een laag verstoring veroorzaakt wordt door het sterk mee laten trillen van de "false vocal cords". Als je het goed doet, tenminste. Als je je 'echte' vocal cords gebruikt voor de verstoring help je je stem en uiteindelijk mogelijk je leven naar de klote
quote:
Op 10 december 2012 15:20 schreef nark het volgende:
Ik heb hier een beetje een aapjes uitlachen gevoel bij als ik eerlijk moet zijn....

Klopt. Komt het vaak ook op neer. Wat ook niet zo gek is, want als het op zaken als dit -hoe moet je grunten- neerkomt gedragen veel metalheads zich ook als apen

Zoals met Janneke, die gewoon lekker meedoet aan het zichzelf belachelijk laten maken Gelukkig heeft ze het nog wel over woord ademsteun en techniek Alleen is het dus verder níet hetzelfde als gewoon zingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-12-2012 15:38]


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-12-2012 15:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Kan Ome Willem hier geen kort college over geven?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-12-2012 15:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hahaha... Op zich wel, alleen denk ik niet dat er dan veel vooroordelen verdwijnen


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Michelle44
Usericon van Michelle44
Posted 10-12-2012 15:43 by Michelle44 Wijzig reactieProfiel van Michelle44Quote dit bericht

Dank voor alle reacties tot nu toe. Ons programma observeert hetzelfde thema in verschillende landen. Dus niet 'aapjes kijken'. Het idee is dat we kijken hoe metalfans en bands over de hele wereld voor hetzelfde staan. Hierbij gebruiken we verschillende invalshoeken, en in Nederland dus grunten.

Nogmaals, als jullie metalfans kennen die willen leren grunten of beter willen leren grunten, hoor ik het graag.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-12-2012 15:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Misschien Patrick Mameli, Martin van Drunen en Jan-Chris de Koeyer es contacteren,
zo maak je het voor metalfans ook interessant


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-12-2012 15:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2012 15:49 schreef Hypnos het volgende:
Misschien Patrick Mameli, Martin van Drunen en Jan-Chris de Koeyer es contacteren,
zo maak je het voor metalfans ook interessant

Denk niet dat zij het goed kunnen leren aan een ander.


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-12-2012 15:56 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Patrick kan alles, toch?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 10-12-2012 17:06 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Jeetje.



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-12-2012 18:02 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 december 2012 15:25 schreef Hypnos het volgende:
Wat is grunten eigenlijk?

en komt er ook een deel II en III over screamen en squealen?


En squirten.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 10-12-2012 18:10 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

nice! I'm in!


I am mine own redeemer...!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 10-12-2012 19:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Dit gaat weer een heerlijk staaltje tenenkrommende en pijnlijke televisie opleveren!

Geweldig!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-12-2012 19:13 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

KUTMUZIEK!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-12-2012 19:23 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Kan ik niet gewoon ergens een enquête invullen ofzo?


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 10-12-2012 19:28 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2012 19:09 schreef irritante klootzak het volgende:
Dit gaat weer een heerlijk staaltje tenenkrommende en pijnlijke televisie opleveren!

Geweldig!





nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 10-12-2012 19:46 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Gaat hier nou ook een deel van onze belasting geld heen trouwens?
Zo ja..........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 10-12-2012 20:06 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2012 19:09 schreef irritante klootzak het volgende:
Dit gaat weer een heerlijk staaltje tenenkrommende en pijnlijke televisie opleveren!

Geweldig!


Het programma kennende zou dat ook mee kunnen vallen. Maar aan de andere kant, reportages met lessen over grunten......


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-12-2012 20:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 december 2012 15:49 schreef Hypnos het volgende:
Misschien Patrick Mameli, Martin van Drunen en Jan-Chris de Koeyer es contacteren,
zo maak je het voor metalfans ook interessant


Hmm, die Jan-Chris klinkt en klonk als een zeehond die aan het beffen is. Jammer voor de rest van de band, maar de grunts maakten van Gorefest een kutband.


Boeiender


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen