IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Power Prog & Metal Fest - 12, 13 en 14 april 2013
DESTROYER
Usericon van DESTROYER
Posted 12-12-2012 17:32 by DESTROYER Wijzig reactieProfiel van DESTROYERQuote dit bericht

Op 12, 13 en 14 april 2013 wordt in het Belgische Mons voor de 4de maal het Power Prog & Metal Fest (PPM) georganiseerd. De titel dekt de lading want elk jaar weet de organisatie, in handen van leden van Max Pie, weer een leuke lijst samen te stellen uit de genoemde genres. Ook volgend jaar weer, kijk maar eens op de site! (http://www.ppmfest.com/)

Ik ben in naar 2010 naar het festival geweest en was zeer verrast. Kleinschalig, relaxte sfeer en naarmate de dag vorderde, en de bands groter van naam werden, werd het best druk. Het was toen nog een ééndaags festival, net als in 2011, maar vanaf dit jaar is het uitgegroeid naar een driedaags gebeuren. Of het nog steeds zo leuk is wil ik graag gaan ondervinden. Of het één dag, twee of drie dagen wordt weet ik nog niet. Zijn er mensen die hier naar toe zouden willen?

"..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde)

Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 23-02-2013 12:15 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

No Pain, No Gain

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-02-2013 12:19 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Da's helemaal geen verkeerd programma.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

DESTROYER
Usericon van DESTROYER
Posted 12-04-2013 11:17 by DESTROYER Wijzig reactieProfiel van DESTROYERQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2013 12:19 schreef XXL het volgende:
Da's helemaal geen verkeerd programma.

Zeker niet! Ik ga zondag

"..Rock 'N Roll is better than music!" (A. Lagarde)

Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 12-04-2013 17:51 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Ik kom er net achter dat het in een enorme overdekte hal is, dat maakt het aantrekkelijker.. Had ik het maar eerder geweten

No Pain, No Gain

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com