|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Stoer, zou het best willen doen/leren. Geen geld voor ... |
|
wouw.. het enige wat ik ooit heb gezien is een snoek en wat baarsen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nee joch wat eng, ik wil echt niet één van die beesten tegenkomen, laat staan een KRAB ofzo!!! |
|
echt cool ikzelf heb ooit gesnorkelt op de seychellen. ook tof. m'n broer en z'n vriendin zijn sinds kort beiden duik instructeur, hoor ik mooie verhalen van. ze zitten nu op jamaica, maar zaten eerst in thailand. Oud Vuil. |
|
misschien een hele gekke vraag aan de topic opener .maar als je brildragend bent kan je dan ook duiken? welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
ik duik |
|
Het is helemaal niet eng. Het is wel veel lawaaieriger dan ik me had voorgesteld, de luchtbellen die langs je oor komen die maken een best lawaai. Ook het oderwater ademen is even wennen omdat je de neiging hebt de grip op je bitje te versoepelen na een tijdje met het gevolg dat je dan je mond vol met zout water hebt, maa rook dat is geen probleem na de training. Verder is het echt super vet en echt het mooiste wat ik ooit gedaan heb. |
|
ik mag niet meer duiken vanwegen mijn trommelvlies ik heb in totaal 4 jaar duik en snokelles gehad. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: mja kvind t wel leuk zo afentoe maar echt zo bijzonder als iedereen zegt, nee nie ech |
|
quote: tuurlijk kan je dan duiken. er zijn verschillende mogelijkheden. van lenzen tot voorzet glazen voor in je duikbril. |
|
Duiken lijkt me erg gaaf... maar ik erg slecht tegen water in mijn ogen... dus als de duik bril loslaat heb ik een probleem |
|
quote: heb je wel eens gedoken in tropisch water? |
|
quote:euh ook met (hoge) cilinders vast niet |
|
quote: tuurlijk, egypte en caribisch gebied |
|
Dit is iets wat ik al heel lang wil. Lijkt me enorm gaaf. Kan iemand me vertellen wat er allemaal bij komt kijken, wat je nodig hebt, kosten etc? thx If brute force doesn't solve the problem, you're not using enough. |
|
dat ligt er heel erg aan waar je wil duiken. en of je eigen uitrusting wil of het wil huren. ik huur gewoon. omdat ik nu niet het geld heb om alles te kopen. Ik weet niet wat een brevet hier kost maar maar ik heb hem gehaald in de filippijnen (padi) voor 300$. (open water) |
|
Ik weet niet wat een brevet hier kost maar maar ik heb hem gehaald in de filippijnen (padi) voor 300$. (open water) mijn broer dus ook! Oud Vuil. |
|
Ik heb een paar keer in Turkije gedoken, dat was wel zwaar tof...Dat gebubbel langs je oren vind ik zwaar relax. |
|
Ik heb een keer in enn zwembad gedoken. Maar vond het wel leuk. Duiken in Nederland lijkt me heel saai , in het buitenland lijkt me dan beter alleen ben je daar niet zo vaak. |
|
Ik heb ook gedoken, vond het wel leuk, alleen kick ik op wat meer snelheid en actie. Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
ik heb 1 keer gedoken was wel leuk van de rest duik ik all1 maar in topics |
|
quote: Zit af en toe ook helemaal geen snelheid in Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: in de topics of in het duiken? [onntopic]duiken vind ik wel leuk, maar inderdaad de spanning mist een beetje en dat is jammer [/onntopic] |
|
quote: Als er een dier is dat ik wel eens in het echt wil zien is het wel de reuzenmanta rog, wat een prachtdier, spanwijdte van zeker zes meter, wat een mooi dier, en trouwens planktoneter, net zoals de walvishaai, de grootste vis ter wereld. o ja, is die duivelsrog ook geen mantarog, die duivelsrog heeft dezelfde twee lobben aan zijn mond. Coole foto's trouwens Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dat zou ik heel erg graag doen.. Waarschijnlijk is het erg duur om duiklessen te nemen? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |