|
Auteur: |
|
|
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=2036249&disciplineid=muziek "Madball’s frontman Freddy Cricien heeft de vetste hardcore bands geselecteerd om mee naar Europa te nemen voor zijn Mazine Rebellion Tour. En met wat een line-up! Terror, Comeback Kid, Your Demise, Ays, The Setup en natuurlijk Madball zelf." Aldus melkweg.nl. 18eu + lidm. Ik kom zeker een rondje ploegen! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 18-12-2012 23:40] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Samen met Bastianus aanwezig! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
TowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgenTowerbridgen |
|
quote:Kom je ook? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
iPimtowerbridgeniPimtowerbridgen If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Waar spreken we af? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: In de pit bij AYS! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ik sta bij de bar, krijg vanmiddag nieuwe inkt Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Watje! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Sowieso, ik mijd alle mosh, overal. Verse inkt kan niet zo goed tegen andermans zweet Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ze mag dus op haar kin kloppen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bastianus, biertje doen? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik hoop dat de NS het met deze sneeuwstorm hier allemaal onder controle houdt tijdens de spits zometeen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Niks NS, 15 km op de fiets. Er gaat zo meteen zoveel Belgisch bier in dat ik vannacht in T-shirt terug fiets Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ik hou 'm straight vandaag. Moet toch lezen in studieboek in de trein. Hooggeleid en shit. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Alle kutbands geskipt. Net op tijd voor Comeback Kid, wel aardig maar deed me 5 jaar geleden een stuk meer. Terror was weer super, nieuwe nummers klonken ook heel erg vet. Publiek ging er hard op. Madball was ok maar viel me wel een beetje tegen. Had ook het idee dat ze er een beetje de pest in hadden dat Terror het publiek beter mee kreeg. Niet hun beste show maar was vermakelijk. |
|
Ik sluit me volledig bij Brent aan, al moet ik zeggen dat ik al zo lam was bij binnenkomst dat het niveau me niet zoveel meer boeide. Terror overwon wederom, ik heb als aandenken een Gorbatjov-lookalike-voorhoofd. Niks van gemerkt... Pim, trein gehaald? [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 15-03-2013 13:34] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ja! Miraculeuserwijs had ik meteen de tram, en op een haar net wel de trein. Echt bizar dat de NS zomaar besloot gewoon alle treinen na 12 uur zonder opgaaf van reden te cancelen. Daardoor volgens mij alleen de encore van Madball gemist. Show begon moeizaam. AYS stond voor een lege zaal, maar ik ging wel even met de armpjes de lucht in zwaaien. Gewoon gaaf om ze na bijna 3 jaar eindelijk weer eens te zien. Daarna een shirtje van ze gekocht met het Purgatory Records logo op de achterkant. Zo'n ding wilde ik al twee jaar hebben, woei! The Setup bij vlagen aardig, maar niet echt boeiend. Your Demise was FUCKING SLECHT. Jezus, dan sta je zo pretentievol op het podium rond te swingen en dan speel je zo belabberd. Niet alleen de vocalen waren om te janken, maar ook simpele, melodische gitaarriffjes (van de drie die ze er hebben) werden met fouten gespeeld. Echt héél slecht. Owja, en geen Burnt Tongues - kloot dan maar op. Kutband. Comeback Kid daarentegen weer best goed. Verbaasde me! Op Graspop had ik echt het idee dat deze band volledig uitgeserveerd is (beetje een Evergreen Terrace gevoel), maar met een aantal oude nummers kregen ze het publiek goed mee. Terror was vervolgens weer supergeniaal als altijd. De show, de ambiance, de dikke pit (kudos voor Count Steel met z'n afgerafelde, verse tattoo) en dan ook nog eens Push It Away spelen (ja echt, Ben!). Ronduit geweldig. Madball kwam ik wat minder in. Goeie vibe, lekker snel klassiekertjes achter elkaar spelen. Ik kon het goed hebben, maar na Terror voelt alles als mosterd na de maaltijd. En The Max is gewoon een kutzaal voor dit soort shows. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 15-03-2013 14:29] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Mooi zo! quote: Haha Er zat zo ongeveer en hele tube bepanthèn op m'n arm, de plaat kon wel een stootje hebben. quote: Helemaal waar, podium is veel te hoog/groot en de zaal is echt veel te groot. Stond wel aardig vol trouwens! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Index / Concerten |