|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
nee man. zou dan toch maar 1 dag gaan maar voor enkel twee bands neem ik de moeite niet. |
|
Jezus, rot nou toch eens op met dat Tim Christensen. Ben het helemaal beu met dat Bospop/Bosuil. Dikke no no van mij. |
|
Zowel de zaterdag als de zondag uitverkocht. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ja sorry man, aan mij ligt het niet. |
|
quote: 't Is weer op dat kleine terrein hè, dus no shit dat het uitverkoopt. |
|
Volgend jaar hoogstwaarschijnlijk niet in Weert. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ben enorm benieuwd naar je bron want dat is niet wat op de Bospop site staat. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Nederweert24, Weertdegekste. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
CDA wil het wel in Weert houden. Ik ben dat Bospop iig spuugzat, dat ze maar oprotten. |
|
adem in, adem uit |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-11-2013 19:26] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |