|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Brand.. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik zag vanmiddag in een c.d. zaak waar ik regelmatig kom om (black!) metal c.d.'s te kopen een plaatje op de kassa met Pim aan de poorten van de hemel. De poorten zijn gesloten met een bordje erop: 'Vol is Vol'. |
|
Haha, lol. Zullen we allemaal teksten/liedjes over Pim gaan bedenken? Ik doe de afschop met alvast een refrein: Auhm, schraap! Refr: Oh Pim, je was geen Wim Met jou waren wij aan het gewin Oh Pim, je hoofd is kaal Je bent dood, wat een gebaal WHAHAHAHAHAHA!!!!! (dit gedeelte hoort niet bij de tekst) |
|
oh lieve pim... je bent geschoten enfin einde verhaal zonder kabaal sluiten wij jou hoofdstuk af pief pof paf Don't touch me. I'm evil. |
|
Pim, gozer, je dood kwam onverwacht maar toch moet ik zeggen, in deze weeklacht jouw pleiten voor veiligheid had toch nog ergens baat je zorgde in ieder geval voor meer rood op straat |
|
Hehe, rood op straat. |
|
staat pim bij de hemel poort, zegt peterus.. neen heer fortyn vol is vol. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
pim had zich erg hoog gebracht maar had niet aan een bodyguard gedacht door deze fout kreeg hij een zooi kogels door zijn vacht heen geragt en belande op straat...dat was niet zacht en menig man die hier nu om lacht maar veel mensen hebben getracht hem te reincarneren... met man en macht al snel begon die nacht een speurtocht naar de moordenaar, kortom een echt jacht en men die daar niet hoog van acht beoefenen blijkbaar niet een al te hoog ambacht Pim wij houden van jou, ik hoop dat satan op u wacht... Waarom rijm ik zo moeilijk klote? Don't touch me. I'm evil. |
|
quote:Die doet 't 'em he! |
|
quote: lol, ja, dat was de klap op de vuurpijl zullen we maar zeggen Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Ik ben ook Belgische en vind bovenstaand liedje onsterfelijk belachelijk...wat de hel is dit?Afdankertje van Eurovisie?Straks maken ze nog een sint van Fortuyn!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
zo, effe de slechtste tekst allertijden geschreven achtergrond muziek: slijmerige muzak zanger: Gordon of zoiets ik werd wakker, de zon scheen zacht, ik had een mooie dag verwacht. maar plots werd er iets over de radio geschald ze hadden pim fortuyn door zijn kop geknald. het leven zal nooit meer hetzelfde zijn o die ondraaglijke pijn. |
|
Vol is vol... Dat was dus geen uitspraak van Pim maar van die Cd'er. Of weten jullie dat nog niet? Teveel kranten gelezen zeker? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Is het druk in de hemel? Touché, pussycat! |
|
Vast niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik prijs mezelf gelukkig dat ik dat nummer nog NIET gehoord heb... Pim is weg O wat hebben wij een pech ... Nee, ik ga er niet aan verder. |
|
Er was allang een liedje over PF's dood! Ceeeeeelebrate good times, come on! (It's a celebration.) "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Rage against the machine had het voorspeld met hun 'Bullet in the head' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |