|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Fijn plaatje inderdaad. Beetje ondergesneeuwd maar zeer de moeite waard. |
|
neej ben er ook naar op zoek signature |
|
Heb maar een mailtje naar het label gestuurd. Verder quote: |
|
quote:http://www.mannequinmailorder.com/ [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-03-2013 18:56] |
|
fijn distroding blijkbaar [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-03-2013 20:29] signature |
|
|
|
De nieuwe Vaura is te streamen op hooivork.com http://pitchfork.com/advance/268-the-missing/ |
|
Gaaf! Dadelijk gelijk maar eens doen! Het nummer wat vrij was gegeven was erg goed, ik heb het debuutalbum nog niet beluisterd. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-11-2013 21:28] |
|
debuutalbum vond ik heel goed, ga deze dus ook zeker checken! |
|
Bij het derde nummer en het is echt prachtig. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-11-2013 21:50] |
|
Geweldige plaat weer! |
|
The Missing is pas vanaf 2 december bij de Nederlandse platenzaken (alleen als CD) te bestellen, gelukkig heb ik een hoge kwaliteit download om die tijd door te komen. Ik luister hem op dit moment echt vaak, hij staat nu in de hogere regionen van mijn 2013-lijst. Vooral die zanger heeft echt een fantastische stem, doet me bij momenten ontzettend aan David Sylvian denken. Ook heb ik de band voorgesteld op een ander muziekforum (MusicMeter) en daar viel het ook erg in de smaak. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 11-11-2013 23:18] |
|
|
|
ik vind em mooier dan Alcest signature |
|
Er komt eindelijk een nieuwe plaat uit! Op 26 april verschijnt Sables en de eerste track staat online: De metalinvloeden zijn nu helemaal weg en we krijgen jaren '80 kwaliteitspop. Doet me best wel denken aan Rush in die periode. Gaaf. |
|
Ik vind de nieuwe plaat (Sables) fantastisch! De metalinvloeden zijn volledig weg en Vaura gaat compleet proggy new wave/post-punk. Alsof je Rush ten tijde van Grace Under Pressure laat samenwerken met Japan en New Order. |
Index / Heavy Metal |