|
Auteur: |
|
|
http://patronaat.nl/19-1-2013/heavy-uit-haarlem%3a-bring-on-the-bloodshed-%2b-wasted-bullet-%2b-manu-armata-%2b-to-heaven-earth-is-he Avondje slopen dit, BotB speelt logge en loodzware mosh/hardcore. Denk aan trage 2-steps en brute breakdowns. LIVE BEUKT DIT GEWOON ALS EEN MALLE!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Manu Armata is dikke NYHC, beetje Madball style. Wasted Bullet gaat meer richting de (melodische) metalcore, 't kan flink spoken live. To Heaven Earth Is Hell is deathcore incl. keyboard. Niet helemaal mijn ding, maar technisch zeer doordacht en belachelijke harde breakdowns. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
To Heaven Earth Is Hell is een grappig bandje, we hebben met Aratron weleens met ze gespeeld. De rest ken ik niet. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ah, wordt druk zie ik!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vanavond! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Index / Concerten |