|
Auteur: |
|
|
Zondag 17 februari Grand Magus (SE heavy / doom metal) Angel Witch (UK heavy metal) Enforcer (SE heavy / speed metal) Vvk € 15,00. Entree € 17,00. Zaal open 15.00 uur Tickets: http://www.baroeg.nl/tickets.htm http://www.baroeg.nl http://www.facebook.com/events/201356770001434 |
|
Gave line up! Hoe laat is dit concert trouwens afgelopen als het om 15.00 al begint? |
|
zaal open ≠ beginnen |
|
Kun je in Baroeg ook wat te eten krijgen als een concert zo vroeg begint? |
|
Aan de overkant zit een snackbar. |
|
Aidsremmenaidsremmen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Grand Magus EN Angel Witch! Syked! |
|
Vet! Jammer dat het op een zondag is alleen. Mijn oude baroeg gevoel was om apelam nog een flink eind naar het ouderlijk huis te fietsen en onderweg nog even door de drive-in van de mc-donalds enzo. Dat gaat niet lukken op een zondag natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ook aanwezig |
|
|
|
Aanwezig voor Angel Witch. Hopelijk alleen nummers van het eerste album, hun comebackplaat van verleden jaar is maar middelmatig. Enforcer en Grand Magus ken ik maar beperkt, maar dat zal vast wel bevallen. |
|
quote: Mooi te horen dat ik niet de enige ben die dat vindt. Tot nu toe overal alleen maar jubelende verhalen over die come-back plaat gehoord. Het nummer Dead Sea Scrolls is trouwens wel geweldig, jammer van de rest van de nummers. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Neehoor die is ook erg sterk ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nee, dat is ie niet. De band heeft geprobeerd om in de stijl van het eerste album te blijven; begrijpelijk, want dat wil iedereen horen. Zowel instrumentaal als vocaal is het allemaal te tam en te braaf. Dit album staat gegarandeerd binnenkort bij iedereen te verstoffen in de kast en dan grijpt iedereen weer net als altijd het eerste album. Dit zag zelfs die ongelooflijk mongolide puber die die waardeloze review op de frontpage geplaatst heeft. Verder heeft deze retard er weinig van begrepen. Geen enkele Angel Witch-fan houd van de eerste drie album, louter van de eerste. Zonder uitzondering. |
|
:') |
|
Aanstaande zondag alweer: 18.30-19.45 Grand Magus (SE heavy / doom metal) 16.55-18.10 Angel Witch (UK heavy metal) 16.00-16.35 Enforcer (SE heavy / speed metal) |
|
Afgelopen zaterdag geweest in Bochum. Was leuk! Alleen Grand Magus was niet echt mijn ding. Enforcer en Angel Witch waren wel leuk |
|
Ben benieuwd! |
|
Da's voor jou op loopafstand zeker, Oscar? |
|
quote: |
|
quote: Zo klein is Rotterdam nou ook weer niet, maar de Baroeg is altijd wel aangenaam dichtbij. Was wat mij betreft geen heel groot succes trouwens. Het stukje Enforcer dat ik meegekregen heb was leuk. Angel Witch vond ik gaaf, met een fijne setlist (ze weten gelukkig goed wat de highlights uit hun oeuvre zijn). Grand Magus viel me helaas een beetje tegen: speelden veel "nieuwer", meer heavy metal-georiënteerd materiaal (logisch, na vier platen in die stijl) en dat begon na een minuut of 50 iets te veel op elkaar te lijken, naar mijn smaak. Toch maar voortijdig het pand verlaten dus. |
Index / Concerten |