|
Auteur: |
|
|
"Zondag 13 oktober vindt er in het café van het Maasbreese jongerencentrum 't Mafcentrum een heus jaren '80 Metalmatinee plaats. Metal is weer helemaal in en vooral de jaren '80 zijn weer hot. Wie herinnert zich niet de namen als Anthrax, Judas Priest, Dio, Megadeth, Thin Lizzy enz. Songs van deze bands en vele andere zullen deze middag ten gehore worden gebracht door Stormrider. Stormrider staat dan ook garant voor een kwalitatief hoogstaande set metalcovers. Dit kunnen we de bandleden Rogier Stockbroeks, Marcel Coenen, Jos Evers, Wim Vossen en Spike wel toe vertrouwen. Allen hebben hun sporen in de muziekwereld al ruimschoots verdiend. Voor nog meer info over Stormrider kan men terecht op hun website: www.marcelcoenen.com/stormrider De verder muzikale omlijsting van het Metalmatinee wordt verzorgd door de fameuze d.j. Robbie Rockstar. De entree is zoals gebruikelijk gratis en het Metalmatinee begint om 17.00 uur." Yeuh! |
|
Ik zal erbij zijn .... |
|
hmm, kom ook wel effe kijken denk ik... ......Evilterrestrial.................................. |
|
storm rider? is dat niet de slechtere versie van masters of maiden... |
|
ja en die bassist is van een of ander cannibal corpse ripp off bandje |
|
quote: 13 oktober was afgelopen zondag |
|
maar maasbree is makkelijk te bereiken met de car |
|
HELL YEAH !! Dat wordt weer gaaf (hoop ik) Enne... Mr.Coenen, nog steeds dezelfde set-list of zijn er dingen afgevallen/bijgekomen. Zolang jullie Sanctuary-Future Tense nog spelen kan er weinig fout gaan DENK BLASTBEATS FOREVER |
|
lol. je bent er een beetje laat bij :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Haha, ook goedemorgen BLASTBEATS FOREVER |
|
Maasbree ligt in het land der Limburgers. Toevallig komt mijn halve familie daarvandaan Ik ben er alleen niet geweest zondag. |
|
Ik wel, was gezwellig!!! Alleen een beetje raar dat in 1e instantie alleen twee eigen bandleden reageerden, en nu dagen erna zijn er ineens allerlei reacties??? [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 17-10-2002 23:44] |
|
quote: klopt als un bus,hehehe ......Evilterrestrial.................................. |
|
Ut was idd. erg gezwellie in de maf, voor die mensen die blonken in afwezigheid, vrijdag 1nov. triangel Weert vrijdag13dec. backstage Nijmegen ? 26 dec. 013 Tilburg ......Evilterrestrial.................................. |
|
Damn, 26 december kunnen jullie schrappoen, gaat helaas niet door, dubbele boeking in 013 .. teringzooi .... |
|
quote: werd dat niet januari? |
|
hey marcel, wanner kom je nog is met stormrider terug naar belgië? twas in vorselaar wel heel strak en nice gespeeld...so I am waiting for more: hungry.... "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Hopelijk weer zo snel mogelijk was erg gezellig in Vorselaar, alleen un beetje erg zat, we hebben nog problemen gehad met ut busverhuurbedrijf om dat de bus te erg naar alcohol rook, we waren pas om half 6 terug in Limburg en om 9 uur werd de bus verhuurt aan un paar oude omaatjes(bommas's)hehehehe ... ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: Wel een tering vette band MANGLED.......... |
|
quote: ......Evilterrestrial.................................. |
|
Vrijdag 1 nov. in de Triangel in Weert en op de luide klanken die Stormrider voortbrengt.wordt weer een vet feestje!!!!TJOKKEFOLL!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Dat word dan inderdaad weer een tjokkefoll feestje!!! |
|
quote: En dan speelt Triple 7 bassist Mies ook met zijn andere band Angel's Decay!! |
Index / Concerten |