|
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Metalfan010 op 12-03-2015 0:58] |
|
Gaaf! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Starve is dus black metal. |
|
Daarom deden we die split. :v http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
nice, de black metal shows wonder black metal bands.. ik kom wel ff langs, de black metal brengen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Droog hoe geen van de bands onder 'black' valt. Daarentegen zijn het dan wel weer drie moddervette bands. Props voor zo'n diverse en lekkere line-up. |
|
yep. alle drie prima te pruimen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Ook wat overdreven. Aderlating en Murw hebben wel wat blackish. Maar, indd, black metal zal deze avond niet ter gehore gebracht worden (tenzij Murw voor demospul gaat). If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Murw is headliner? [Dit bericht is gewijzigd door Heidens Hart op 03-01-2013 18:08] |
|
quote: quote:Volgens deze niet, staat ook op de website van Willemeen. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 03-01-2013 19:02] |
|
Soms treed de headline niet als laatste op wegens andere redenen, maar in dit geval zou je wel eens gelijk kunnen hebben |
|
verwacht worst ! gesponsord door UNOX ? zonder AI, geen BM, imo .. dus niet aanwezig I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Was het maar zo Helaas, alles uit eigen pot |
|
quote:Onverwoestbare logica! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door GrindFeast op 12-03-2015 1:13] |
|
Wij kunnen al bijna niet meer wachten |
|
Ik ben ook wel benieuwd. |
|
Hopelijk flink wat Kanker morgen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door GrindFeast op 12-03-2015 1:12] |
|
Ik was te laat voor Murw maar Starve was Acid Bathiaans genieten met een fantastische cover die mij een glimlach van oor tot oor bezorgde. Aderlating was een en al zaligheid (al was dat natuurlijk niet de bedoeling). Man, man, man. Ik zat er helemaal in. Pauken, vertragende blastbeats, eindeloze ruis, alles. |
|
Erg fijne avond. Murw was verschrikkelijk veel beter dan de vorige keer dat ik ze zag (Footprints 3). De onafhankelijke instrumenten en ook details kwamen goed uit; zeer aardig geluid. Alleen tijdens "Geen Weg mee terug dus recht door Zee" ging het een beetje mis. De gitaren klonken wat vals, halverwege het nummer trad er een galm in en later meende ik wat kleine foutjes in het spel te horen. Maar dat mocht de pret niet bederven; het was genieten! Starve viel me dan juist lichtelijk wat tegen. Begin van de set was het geluid erg vlak, de instrumenten kwamen niet uit en van de zanger heb ik ook betere prestaties gehoord. Naarmate de set vorderde kwam er wat meer pit in het geheel waardoor men nog heel aardig en beukend afsloot. Aderlating was net als Murw verschrikkelijk veel beter dan op Footprints 3. Goed geluid, een paar redelijk 'rockende' en beukende passages. Was fijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: iets aan jullie posters doen lijkt me wel een goed idee... I am mine own redeemer...! |
Index / Concerten |