|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kan ik ook één roze sticker met het logo van Urfaust bestellen? De sticker moet wel tegen vocht kunnen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Van dat vocht blijft ie toch ook wel plakken? |
|
Ik denk dat dat een beetje van het vocht af hangt... De ene behanglijm is de andere niet he... Black seeds of bunny! |
|
quote: Das idd niet zo handig. Beter om als bedrijf betrouwbaarheid uit te stralen en dus transparant te blijven. Of is dit gedraai en gekonkel typerend voor de non profit sector? quote: Gelukkig hebben we hier in Nederland ook nog minder kritische lieden als Sgeitie en iPim die verder geen vragen stellen ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat commentaar ook weer... :') En altijd dezelfde droeftoeters die alleen maar toeteren om droef te zijn. Serieuze interesse hebben ze nooit. :') |
|
Wie heeft er nu interesse in veel te dure stickers die bijna 2x over de kop gaan qua prijs? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Die linkjes naar Print24 en Stickerguy heb ik anders net wel met serieuze interesse in mijn favorieten gezet. ... hoe de hazen lopen ... |
|
stickerguy is echt een aanrader... al vinden de mensen die ooit een grindbashers / hri sticker geplakt hebben op hun gitaarkoffer o.i.d. van niet... I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |