|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
:'D Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
ik vraag me af hoe het met al die lekkere chicks zit die zogenaamd aanwezig zouden zijn... zelden een lekker wijf op een metalshow gezien namelijk! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Doomsday Celebration op Facebook: "All forecasts pointing the same direction: a hotdamn babe overkill at Doomsday Celebration!!" Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kim Holland is ingehuurd. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
dat was te verwachten ja Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
moet ik nu de deelnemers lijst gaan afspeuren naar lekkere wijven? ik ga me hier enorm sneu en vies door voelen man.. sorry gast.... jezus! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nee dat hoeft niet. En je hoeft je ook niet te verontschuldigen voor je negatieve zelfbeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Doomsday Celebration op 28-02-2013 17:23] |
|
Toch wel aanwezig op de zaterdag welteverstaan. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hahahahaha! Tering zeg! Wat zit iedereen zich hier aan te stellen! Doomsday is een event, wat betekent dat er muziek komt, (jaja, metal, what do you know?) en dat je d'r bier kan krijgen en dat je ken headbangen en dat je ken dansen en dat het een thema heeft, namelijk de apocalyps, en dat er zelfs ook nog voor show gezorgd (van danseressen tot freakshow) wordt en dat het dan allemaal heeeel erg gezellig wordt. Maar dan wel op z'n bruuts. Vind je de line-up vet: kom dan naar het feestje. Lijkt het je niet vet: kom dan niet. Ken je thuis gaan zitten zeiken op wat er allemaal stom aan is. Maar ik in ieder geval zou het leuker vinden als je met ons lol kwam trappen. Ik heb net aan m'n vriendinnen beloofd that we're finally gonna score. But if guys keep bitching 8instead of partying.....WE'RE NEVER GONNA SCORE!!!! GODDAMNIT! |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
.....en zo is het Nikita!! |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Ik kan haar niet kennen. Boeiender |
|
!!!!! Oproep !!!!! Geachte bezoekers, Wij raden u ten zeerste aan dit festival NIET te bezoek. Uit betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat er een gezochte hamburgerdief aanwezig zal zijn. De Politie adviseert de cateraar om GEEN hamburgers in het assortiment op te nemen. De Politie !!!!! Oproep !!!!! |
|
Hoi Orlando... beantwoord je me mailtjes nog? I am mine own redeemer...! |
|
quote: Toch best een post met een inhoud van epische proporties. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
De leukste wilde meisjes zijn kerels... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Minder ouwehoeren en gewoon komen of je bakkes houwe. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Flyer: |
|
Freak show is het publiek en Sleaze Bar is de pisbak? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: |
|
Nu, dit weekend, te lezen in het Leidsch Dagblad: artikel over de foto expositie van Wouter Keuris. Deze zal haar premiere beleven op Vrijdag 15 maart tijdens Doomsday Celebration in het LVC te Leiden: [Dit bericht is gewijzigd door Doomsday Celebration op 03-03-2013 13:18] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |