|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
FortaRock presents maandag 4 maart ABSU + support Doornroosje Nijmegen Open: 20:00 uur Aanvang: 20.30 uur Tickets & info: www.doornroosje.nl [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-02-2013 17:54] |
|
Aanwezig! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja, beter hoef ik niet te werken, dan fiets ik ook langs |
|
Nog niet meer data bekend? Absu facebook heeft deze er nog niet eens op staan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Vera komen ze ook. |
|
quote: |
|
Hell butfuckin'yeah!!!!!!!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Offtopic |
|
D A N S E N ! |
|
Ook in Baroeg, ik zal er een algemeen topic van maken |
|
Gekkenhuis! Anders maken we gewoon 3 absutopics? Baroeg maakt er sowieso 1. |
|
maarmaar, dat hoeft dan helemaal niet meer.... |
|
quote: Wanneer? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
3 maart - Vera Groningen 4 maart - Doornroosje Nijmegen 5 maart - Baroeg Rotterdam |
|
beter! dat gaat Vera worden en Helsinki (daar staan ze met Behexen en The Devil's Blood) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Siked. |
|
quote: |
|
Ik wou al bijna mekkeren: wat een kut-dag! Maar ze staan de dag ervoor gewoon in Vera. BETER !!! |
|
Moi! |
|
Kon minder dit... |
|
quote:Check! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
weet iemand wanneer het nieuwe album (Apzu) uitkomt? 100% anti-Kvelgeest |
|
Abzu - Absu Type: Full-length Release date: October 4th, 2011 |
|
'It'll be called 'Abzu, which is Mesopotamian spelling. The last album was self-titled, and the album after this will be called 'Apsu', which is the Sumerian spelling. It's the trilogy of the Absu name.' |
|
quote: Ja, die bedoel ik, Apsu. Wanneer komt-ie uit? 100% anti-Kvelgeest |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |