|
Auteur: |
|
|
Hate Meditation(US): Members: Blake Judd: vocals,guitars,bass(Nachtmystium/Twilight) Job Bos: synths(Dood,session Dark Fortress,Saturnian) Sam Shroyer: drums(Vitandus) Wrest: bass(Leviathan) Nieuw album zal in 2013 uitkomen via Indie recordings(NO). Hier een voorproefje te beluisteren, deze is nog ongemixt en zonder zang. http://thenewreview.net/news/nachtmystium-frontman-debuts-new-music-from-hate-meditation-side-project Links: http://www.facebook.com/pages/Hate-Meditation/233581223442313 |
|
Hoe kom jij (@topicstarter) opeens terecht in een band met Wrest en Blake? Gewoon benieuwd. |
|
quote: Goed contact opgebouwd tijdens de Nachtmystium/Dark Fortress-tour van vorig jaar, vermoed ik. |
|
Inderdaad goede contacten opgedaan tijdens de Nachtmystium/Dark Fortress tour vorig jaar april. Ik ben sessie-toetsenist bij Dark Fortress. Blake heeft me toen gevraagd om naar Chicago te komen om samen met hem het Hate Meditation project op te nemen en te schrijven. Dus vandaar ;-) [Dit bericht is gewijzigd door Phenex op 11-01-2013 9:55] |
|
Inderdaad goede contacten opgedaan tijdens de Nachtmystium/Dark Fortress tour vorig jaar april. Ik ben sessie-toetsenist bij Dark Fortress. Blake heeft me toen gevraagd om naar Chicago te komen om samen met hem het Hate Meditation project op te nemen en te schrijven. Dus daar ben ik afgelopen oktober geweest. Dus vandaar ;-) |
|
Ben benieuwd, met zo'n lineup kan het bijna niet verkeerd zijn. Straks eens luisteren ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Net bericht gekregen dat zang vandaag en morgen wordt opgenomen. Verwacht dus een dezer dagen een complete track |
|
Ben nu die track 7 aan het luisteren. Door die synths krijgt het bijna een Darkspace-achtig sfeertje, nice. Fijne basspartijen ook, duidelijk Wrest ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Mooi artwork ook, trouwens ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Cool dat je het leuk vind! Ik verwacht dat het album in april uitkomt, 18&19 wordt het album gemixt door Sanford Parker, dus vanaf dan zal het nog wel een 2 maanden zijn tot de release. Artwork is door Rebecca Clegg, die verantwoordelijk is voor de meeste Nachtmystium artworks. |
Index / Heavy Metal |