|
Auteur: |
|
|
Heeft hier iemand al van gehoord of een CD van liggen? Website: http://fleshgrinder.freeservers.com/ Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Moeilijk aan te komen, iets van Lofty Storm Records in Brazilie ofzo, 2 CD's uit, eentje heet S.P.L.A.T.T.E.R., andere Anatomy&Surgery geloof ik The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed! |
|
Ja, ik weet het, keb het gezien op hun website. Naar het schijnt zou je die kunnen bestellen bij nuclear blast. Maar als iemand de Cd's heeft en de nummers eens wil doorzenden (via ICQ of zo) zou het welgekomen zijn, het is gelijk van welke CD. Ik hoop dat iemand ze heeft want deze band is gewoon supervettig en de max! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Heb ze net besteld bij "Morbid Records" Ze zijn haast niet meer te vinden. voor de geïnteresseerden: www.morbidrecords.de Flesh Grinder RULES! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Fleshgrinder is erg lekker! Ik heb "Splatter" ergens op CD-r. HULDE! Ze hebben bij Morbid records ook CSSO, Haemorrhage, Impetigo en Agathocles!!! Heers, heers, heers, heers!!!! alleen kut dat dit me weer veel te veel geld gaat kosten |
|
Yoo!! Eindelijk iemand met een goede smaak qua Grindcore! Ik heb de CD S.P.L.A.T.T.E.R. Als je hem wilt hebben drop maar effe een e-mail dan werken we iets uit! Verder, als je nog meer lekkere (Amerikaanse) grindcore wilt hebben moet je Exploding Zombies eens proberen! Echt gaaf. Ik ken die kerels inmiddels, en het zijn gave gasten (al zien we er niet uit :p). Op www.explodingzombies.com (dacht ik) is meer te vinden, ze hebben ook een pagina op MP3.com. Zoekt en gij zult vinden! |
|
Ah, ja, maar ik heb hem net besteld bij Morbid Records dus ja, het zal niet meer nodig zijn, toch bedankt! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Probeer Exploding Zombies maar es... Zijn echt heel koel! |
|
Da's nou toevallig, een dag of wat net wat exploding zombies mp3tjes geleeched. Is idd een heul ernstig lekker bandje! Wel 's Primitive Brutality gehoord? (zij-project van de heer "Mortician" Roger) Heel erg ziek en bruut! ik geloof dat er op www.primitivebrutality.com een paar mp3's staan. Ik luister al lange tijd kiezeltjeskoor, maar ben pas sinds kort mijn verzameling flink aan 't uitbreiden. Ik heb op Wacken redelijk wat ingeslagen... Wellicht een beetje een schot in 't duister ende een vage omschrijving, ik weet 't, maar kent iemand toevallig een band met een heel erg stekelig logo en een cover in het zwartwit met het alom bekende rotten.com plaatje waarop een gast op een rails ligt die volledig in tweeën gereten is... Ik heb 'm zien liggen bij 1 cd-kraampje, was 't laatste exemplaar + zware aanrader van de verkoper. Echter toen ik terug kwam van mijn tentje met de benodigde hoeveelheid pleuro's had een andere verkoper 'm al aan iemand anders meegegeven. (grrrrrrrr, naaldhak in z'n oog!!!!) |
|
Ik heb 'Several Severed Heads' van Exploding Zombies van de zomer op de 'Metal Market' op Ozzfest gekocht voor 2 euro. Daarvoor had ik inderdaad ook wat MP3's gedownload, vond het toen al wel koel. Op hun site kun je ook wat videos downloaden, geinig! Staat er één of andere Leatherface op het podium met een kettingzaag en met wat vlees te gooien. Ik zal die andere ook eens proberen! |
|
Owh ik vergat nog wat! Kan iemand mij wat over de grindcore band 'Kutschurft' vertellen? Het is een project van Orphanage zanger George. Ik ben erg benieuwd!! |
|
quote: Kutschurft op MP3.com |
|
Daar ben ik al geweest, maar toen deed ie het heel slecht en kon ik geen biografie opvragen etc. |
|
Probeer dit forum eens. |
|
Kutschurft is een projectje van een Virulent lid, een detonation lid en die gast van zo'n deathmetal band uit Amersfoort als trommelrammelaar. Begonnen als eenmalig optreden ten behoeve van een benefiet voor De Pit, maar door de vele goeie reacties hebben ze toch maar besloten een CDtje op te nemen. Ik weet niet of ze ooit nog 's gaan optreden, maar in dat geval zou je ze echt 's moeten zien. Ze zijn live echt hilarisch! [Dit bericht is gewijzigd door lord Kaas op 26-08-2002 15:17] |
|
Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Fleshgrinder hebben ook nog een split uitgebracht met Lymphatic Phlegm Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
Index / Heavy Metal |