zo 26 mei 2013
DOPETHRONE (CAN) + HUATA (FR)
STONER, SLUDGE, DOOM, OCCULT.
Aanvang: 19:30 uur
DOPETHRONE
The heaviest D.I.Y. trio from Canada, Dopethrone, was born in 2008 in Hochelaga, Montreal’s trashiest Ghetto. They encompass the bleakness of black metal, the steadfastness of New Orleans-style sludge, and a heavier-than-thou doom mentality. The riffs are thick, punishing, suffocating and destructive. The Demonic vocals are harsh, visceral and animal-like. And the mood is heavy and oppresive http://dopethrone.bandcamp.com
HUATA
An Expression That Means "Witch Hunt", And The Verb Means "To Jeer".
Since 2006, We Are Spreading A Doom Stoner That Deals With The Occult Forces, Between Secret Societies, Lucifer And It's Avatar Venus, Occult Initiation By Extra And Intra-Terrestrial Forces, The Inner-Earth Kingdom, The Quests For The Holy Power Of Mighty Relics, Researches For The Ancient Knowledge From Dead Kingdoms. Through This Unknown Path Of The History We Reveal A Luminous Way To A Truth Holding That Which Is Above Is From That Which Is Below, And That Which Is Below Is From That Which Is Above, Working The Miracles Of One.
We Found Our Inspiration Into The 60'S And 70'S Music And Movies To Create A Smoky, Gloomy, But Powerful Atmosphere. We Gather Our Audience For Loud Amplified Ceremonies, A Sonic Mass Were We Invite Our Listener To Praise The Lord And Join Us Into A Fuzzy Sabbath. http://www.huata-coven.blogspot.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 16-01-2013 13:26]
Northward
Posted 16-01-2013 13:38 by Northward
Trok het wel op Roadburn. Lekker smerige vocalen, zeker bij die cover van Ain't No Sunshine was het vermakelijk.
quote:Op 16 januari 2013 15:31 schreef Retardo het volgende:
Dat ligt geheel aan wat voor antwoord ik via de mail krijg.
Hahah!
Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Posted 16-01-2013 15:35 by Sonic Titan
quote:Op 16 januari 2013 15:31 schreef Retardo het volgende:
Dat ligt geheel aan wat voor antwoord ik via de mail krijg.
"Ja, het herentoilet beschikt tevens over een gloryhole."
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."
Retardo
Vet Ziek
Posted 16-01-2013 15:36 by Retardo
quote:Op 16 januari 2013 15:35 schreef Sonic Titan het volgende:
"Ja, het herentoilet beschikt tevens over een gloryhole."
Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...
amra666
Posted 06-02-2013 11:26 by amra666
Deze band is super!!! Ik ga hier zeker aanwezig zijn om even een biertje met ze te drinken. Heb me uitstekend vermaakt met hen vorig jaar op Roadburn.
Hell yeah!!!
Willemeen_W1
Posted 11-02-2013 10:18 by Willemeen_W1
Ja, helaas duurt het nog een tijdje, maar dit wordt een heel gezellig feestje. Allemaal