|
Auteur: |
|
|
We beginnen de eerste avond hardcore bands van het jaar met vooral hardcore van oude bekenden dit keer. Zo stonden Bring on the Bloodshed (Amsterdam, hardcore) en Homeward (Rotterdam, hardcore/metalcore) beiden al een keer eerder in de Flaat, maar nu voor het eerst samen en met Drainlife (Rotterdam, metalcore) als support. Dus kom langs, drink bier en laat je oren genieten van de stampende herrie! Aanvang: 21:00 Eerste band 22:00 Deur dicht: 01:00 Flaat dicht: 02:00 Entree leden 3,50 euro Niet-leden 6 euro Vereniging Sociƫteit Flatertheek Prins Bernhardstraat 8 2670AK Naaldwijk tel. 0174-620101 www.flatertheek.nl https://www.facebook.com/BringonthebloodshedOfficial https://www.facebook.com/Homewardband https://www.facebook.com/drainlifemetal |
|
deze zaterdag! |
|
amsterdam en rotterdam kan dus best prima samen! I am mine own redeemer...! |
|
Gaaf zaaltje die Flaat, lekker knus! Helaas afwezig, veel plezier. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 26-01-2013 13:24] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Tuurlijk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Ja, ik begreep al zoiets idd. Volgens mij is m'n huiskamer nog groter. Bardives iemand? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
wereldtent...! dat daar nog niemand zijn halsslagader heeft doorgesneden tijden een bardive blijft een wonder... echt gaaf daar! have fun, echt meer dan de moeite waard! I am mine own redeemer...! |
|
Wie gaat hier nog heen? Je kunt in die tent een naald horen vallen. |
|
quote: Ik ga m'n best doen! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Was gezellig! Leuke tent idd, ook heel fijn dat er gerookt werd Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
ow ja, dat ook... mooi man, tent totaal blauw van de mensen EN de rook... nog gewonden gevallen? I am mine own redeemer...! |
|
Haha, nee man. Ik was met de auto (nuchter dus). Als ik, met een borrel op, los was gegaan tussen die dronken alto's was het waarschijnlijk een bloedbad geworden hehe. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: roken ze daar weer? vroeger was de flaat echt mijn tent (en werd er ook gerookt) maar ik trek dat echt niet meer. Me keel ziet direct dicht als er al 1 gast in de buurt staat te roken. |
|
Ja, jammer genoeg wel. Was idd ook goed te merken aan de kelen van de zangerts. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: ik rook brandaris...al jaren, hoe meer rook, hoe beter m'n strotje... vreemd. I am mine own redeemer...! |
|
Precies, jouw keel is er aan "gewend". Die van mij niet meer. Heb welgeteld 6 zinnen meegebruld en ben nog steeds wat schor. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
je doet me wat dat betreft denken aan MR. N., alhoewel die wel rookt... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Ja, grunten is net als zingen niet voor mij weggelegd inderdaad. *need pitchshifter badly* Boeiender |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: Het was niet eens grunten wat ik deed, dat maakt het nog erger Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
quote: Oei, inderdaad. Boeiender |
Index / Concerten |