|
Auteur: |
|
|
|
|
WTF. In Bladel? No Pain, No Gain |
|
Ja dat staat er toch?? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
HUUU! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Huuuu, wat een oerlelijke flyer! Zo. Ja hoor... |
|
quote:Hatsjekidee! Tijd voor een glaasje grenadinelimonade en een portie beukenoten. Dat wordt zmikkelen en zmullen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hier ga ik wel effe heen denk ik, Pentacle! |
|
quote: godverdomme nou... daar heb ik een hoop gave en obscure bands gezien! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wel apart dat als entree ook nog eens twee drinkcoins vereist zijn, naast die 5 euro. Dan nog, geen geld! Wellicht maar eens die kant op. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik lees dat je twee drankmunten krijgt voor die vijf Euro, naast je entree. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
De formulering had zorgvuldiger gekund. Maar ongetwijfeld bedoelen ze dat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik denk dat je gewoon 2 random muntjes mee mag nemen van zalen of festivals waar je toch nooit meer heen gaat of die al lang hun geldigheid hebben verloren. |
|
Geen NSBM afsluiter? Letdown. |
|
Aanwezig. |
|
Over een klein weekje alweer! |
|
Vanavond! Zin in . Never have so many sacrificed so much for so few |
Index / Concerten |