|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ProgPower Europe zal dit jaar plaatsvinden van vrijdag 4 t/m zondag 6 oktober. Bands die ondertussen bevestigd zijn: RAMAGE INC(UK) TOUNDRA(ES) GATE6(NL) ATOMA(S) GATE6 (complete album): http://gate6.bandcamp.com/ www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Headliner voor vrijdagavond, ruim 2 uur durende exclusieve show in Nederland: [Dit bericht is gewijzigd door renejanssen op 30-01-2013 9:40] |
|
Toegevoegd, het Deense BOIL. Tool meets grunge zeg maar : www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ticket sales for ProgPower Europe 2013 will start in February 17, but you can already make a reservation for a room at Castle de Berckt. So like last year, a room at the Castle and the festival tickets have to be ordered seperately! Only weekend tickets will be available to start with, a weekend ticket will cost € 70,-. We will offer you also a weekend ticket including an exclusive festival shirt, we are checking out the price right now and will let you know as soon as possible. When available, day tickets will go on sale at the end of august and will cost: Friday 4 October: € 22,50 (€ 25,- at the entrance) Saturday 5 October: € 30,- (€35,- at the entrance) Sunday 6 October: € 30,- (€ 35,- at the entrance) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat wordt komende week kaartjes bestellen! Het maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit welke 'grote' namen er komen. De gezelligheid en het ontdekken van nieuwe bandjes is voor mij de voornaamste reden om te gaan. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Kijk, dat horen we graag www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Inmiddels toegevoegd aan de line-up: Weekend kaarten zijn inmiddels in de verkoop, check alle details op www.progpowereurope.com |
|
Inmiddels ook bevestigd: |
|
Wauw, Atoma Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bevestigd: De headliners voor zaterdag en zondag worden deze week bekend gemaakt. |
|
Headliner voor zondagavond: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=kXFVrrW1c0M[\youtube] |
|
quote: (eerste bericht was niet goed en toen per vergissing het verkeerde icoontje gebruikt, vandaar dat er 2 berichten staan, excuses) [Dit bericht is gewijzigd door renejanssen op 30-04-2013 7:25] |
|
Het kostte even wat moeite maar de line-up voor ProgPower Europe is eindelijke compleet. En we zijn er zelf zeer tevreden mee. Check www.progpowereurope.com voor alle details. |
|
Gaat Atoma op de zaterdag nog wel door? Dit omdat ze begin juli op hun facebook hadden aangegeven dat ze de band voor onbepaalde tijd in de vrieskist hebben gezet. |
|
We hebben een bevestiging van Atoma dat ze wel naar PP komen maar voorlopig geen nieuwe muziek schrijven. Blijft natuurlijk altijd afwachten bij dit soort berichten, maar het ziet er dus naar uit dat het optreden van Atoma wel eens heel bijzonder gaat worden. |
|
Ik realiseerde me zojuist dat wij nog helemaal geen tickets hadden besteld. Dit foutje gelijk maar even gefixt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vanaf morgen gaan de dagtickets in de verkoop. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik wacht wel op de nachttickets. |
|
Dagkaarten zijn inmiddels beschikbaar en met name de vrijdagavond met Shadow Gallery loopt hard. Het concert van Shadow Gallery wordt overigens officieel opgenomen met 8 camera's, met de intentie om er een live DVD van te maken. Check de laatste details op www.progpowereurope.com. |
|
Druk weekendje dit jaar voor ons. De vrijdag ook aanwezig ivm Shadow Gallery. De maandag erna gelijk door naar Amsterdam voor het optreden van Fleetwood Mac. Voor de verandering toch maar een hotel geboekt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Helaas heeft BOIL afgezegd. Na een stemronde door onze bezoekers zal het Finse ODDLAND als vervanger komen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
|
|
Timeschedule: Vrijdag: SHADOW GALLERY: 21:45-23.45 hrs DAMIAN WILSON: 20.00-21.00 hrs Zaterdag: FATES WARNING: 21.45-23.15 hrs HAKEN: 20.00-21.00 hrs HACRIDE: 18.30-19.30 hrs —diner break— ODDLAND: 16.30-17.30 hrs VERBAL DELIRIUM: 15.00-16.00 hrs DIMAEON: 13.30-14.30 hrs Zondag: THE OCEAN: 22.00-23.30 hrs WOLVERINE: 20.00-21.15 hrs THE OMEGA EXPERIMENT: 18.30-19.30 hrs —diner break— TOUNDRA: 16.30-17.30 hrs RAMAGE INC: 15.00-16.00 hrs MALICIOUS DREAM: 13.30-14.30 hrs |
|
Vrijdagavond is uitverkocht, dus bespaar de reis naar Baarlo. Voor zaterdag en zondag zijn er nog kaarten te bestellen via www.progpowereurope.com/tickets en waarschijnlijk zijn er ook nog kaarten aan de dagkassa te verkrijgen op deze dagen. |
|
Het was een gaaf feestje! Last van m'n nek, goed teken. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |