|
Auteur: |
|
|
Nog meer liefhebbers hier van deze Duitse belhamels? [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 28-01-2013 0:33] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Alleen die middelste doet het Too weird to live but much too rare to die.. |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: Nu niet meer ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Too weird to live but much too rare to die.. |
|
En vind je het mooie muziek? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Praaaaaachtig! Vooral het dansje is briljant! Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Ik ging dit vroeger vaak keihard draaien, flink wat bier drbij en mee bleren maar ... hoe de hazen lopen ... |
|
Daar is dit wel uitermate geschikt voor ja Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Ik neem aan dat jullie niet doorhebben dat de nummers niet de originelen zijn, maar bewerkingen door een neonaziband. http://de.wikipedia.org/wiki/Zillertaler_T%C3%BCrkenj%C3%A4ger |
|
hmmm... de Turken deden toch mee met de nazi's? signature |
|
Frappant! 2 van 3 video's zijn "in Ihrem Land nicht verfügbar" Bruce Banner |
|
Ruim 60 van de 1000 meest bekeken youtube-filmpjes zijn in Duitsland niet te bekijken (alles waar auteursrechten op zit). Conflict tussen google (eigenaar van youtube) en de Duitse auteursrechtenorganisatie. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Youtube is in Duitsland sowieso een ramp! Veel te veel zooi is gesperrt. Bruce Banner |
|
Ik heb altijd het idee bij Zillertaler dat we het allemaal met een korrelje zout moeten nemen. Volgens mij waren het een stel Duitsers met de nodige zelfspot die even zin hadden in een flink potje provoceren. Na dit album is er ook nooit meer iets van ze vernomen. En ja dat hun videos geboycot wordt daar.. het verbaast me niet echt.. blijkbaar is het nog steeds een gevoelig onderwerp. Een band als Landser waren een stuk serieuzer van toon en komen op mij over als echte neonazi's, daar kan ik dan ook helemaal niks mee. ... hoe de hazen lopen ... |
Index / Muziek algemeen |