|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen slecht begin! |
|
Startbewijs is binnen! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Eén keer geweest, nooooooit meer. Jezus wat een volk loopt daar rond in die achterhoek.. Wat een enorm bier- en tietenfestijn tussen de boeren op klompen.. (No offence voor de mensen hier) No Pain, No Gain |
|
Misschien ook maar weer eens die kant op. |
|
quote: KLINKT ALS MUZIEK IN DE OREN GODVERDOMME! Dit jaar aanwezig zoals eht er nu uit ziet :boobs: Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Weinig tieten gezien daar in de afgelopen vijf jaar. (Uitgezonderd de douchemomenten ) I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: vertel daar eens wat meer over? Verder, de groeten aan Retardo! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: en manboobs waarschijnlijk No Pain, No Gain |
|
quote: Dat is ook naar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
siked! groeten aan Sjon! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ah de groetjesman. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ook de groeten aan jou NIx! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: bier... oke welk festival niet dan ?? tieten.... waarom mis ik dat al jaren op de zwarte cross... ik zie ze nooit... ja ingepakt en achter een shirt..... maar goed, het is nu eenmaal een festival welke als bijpodium een metal afdeling heeft en voor de rest heerlijk vertier. biertje in de hand, en lekker mensen kijken daarzo. vind het 1 van de meest relaxte festivals die ik ken. |
|
Ik vind het ook een ontzettend relaxt festival, goed vermaak en van alles en nog wat te bekijken en te beluisteren. Voor een dag echt dikke prima. Wellicht nog wel even vanaf Stonehenge door naar dit festival, als At The Gates op de zondag blijft staan. quote: Shit zeg wat kut, beetje bier en tieten en bands. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-04-2013 10:15] |
|
Ghost was er ook zie ik: |
|
|
|
Damn.... Bazzio Attacks!!! |
|
Zaterdag even geweest, weinig van de bands gezien maar wel uitstekend vermaakt. Prima festival, volgend jaar wellicht een heel weekend . |
|
Weekend lang erop zitten, was weer dik geslaagd, uiteindelijk ook weinig bands gezien, riverside en at the gates waren goed, wat dingetjes op de bayou meegekregen waar ook lekkere bands bij zaten. Voor de rest veel rondgelopen en van alles gezien en meegemaakt. Dik geslaagd weer en volgend jaar rond dezelfde tijd weer aanwezig |
|
Was weer top! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Heerlijk die Cross, At The Gates was geweldig! Leuke sfeer, lekkere drek bende, Bloodhound Gang was ook mooi. Geniale kermis bende, perfect om 1 dag rond te hobbelen. |
|
Setlist At the Gates? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Halve festival doorgeploegd om de meltdown te vinden, sta je netjes op Dark Funeral te wachten om 9 uur, komen er 6 gaylords het podium om riedeltjes te spelen, redelijk teleurstellend... verder topdag gehad bij de cross en in de tiroler hütte |
|
Geniaal feestje weer. Herder was erg tof, afzeggen van Dark Funeral was enorm kut en Dragonforce mag volgend jaar als bult op de crossbaan dienen. God wat was dat tenenkrommend. Leukste festival van Nederland. Nog steeds. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Afzeggen Dark Funeral kut? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |