|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
MISFITS......klaar. Ik ga meteen maar weer even een LP van hun uit de kast pakken! |
|
quote: Moet het persé metal zijn??? Aangezien er dus heel veel muziek is die perfect op een halloweenfeest (ik spreek uit ervaring; organiseer dit jaar mijn 2e HWfeest Andere *(niet-metal)* nummers die perfect op een halloweenfeest passen zijn o.a.: * ZZ & de Maskers - Dracula * Warren Zevon - Werewolves of London * Mike Oldfield - Tubular Bells (from the Exorcist) * KISS - Creatures of the night * Concrete Blonde - Bloodletting (The Vampire Song) * Ozzy Osbourne - Zombie Stomp * Ozzy Osbourne - Bark At The Moon * Creedence Clearwater Revival - I Put A Spell On You * Creedence Clearwater Revival - Bad moon rising * The Eagles - Witchy Woman * Santana - Black Magic Woman * Toccata and Fugue in D Minor (Bach) * Munsters Theme * Addams Family Theme * The Doors - People Are Strange * Rob Zombie-Living Dead Girl * AC/DC-Hells Bells * Creedence Clearwater Revival-Tombstone Shadow * Jethro Tull-Witches Promise * Talking Heads-Psycho Killer * Twin Peaks TV Soundtrack * Twin Peaks: Fire Walk With Me movie * Michael Jackson-Thriller * Ray Parker, Jr.- Ghostbusters * David Bowie-Please Mr. Gravedigger En dan heb je er nog een heleboel!! bijvoorbeeld (ik ben de band en de titel kwijt, maar als je de lyrics een beetje leest, weet je het wel weer ) Mary, Mary the Voodoo... she'll put a spell on you (2 x) I wanna tell you a story, strangers in the night... (en nog wat er achteraan) She's the Witch Queen of New Orleans... of New Orleans... En als je nog meer halloweentips wilt: http://nightmarepatrol.net/sarjenka/halloween.html If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
De ouwe ambient van Manson klinkt lekker spooky. Venetian Snares om mensen schrik aan te jagen. En Vermanon natuurlijk! |
|
Alice Cooper !!!!!! Nummers - Teenage Frankenstein - Feed my Frankenstein - He's back - Welcome to my nightmare ( wel de live versie nemen !!!) - Balled of dwight fry (ook hier is de live versie het beste) - Bad place alone - I love the dead (hij duurt wel lang, maar zeker horror) - Go to Hell - Dead babies (zeer ZIEK nummer en tevens ook gecoverd door Iced Earth) - Prince of darknes - Chop, Chop, Chop - Roses on white lace (zeer vet nummer) - Steven (de live versie is het beste!!!!!) Wiegen Meister ! |
|
bor zombie - i'm your boogie man All He Wants Is A Little Bit Of Soul!... |
|
Er is geen betere Helloween muziek dan MISFITS |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |