|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje laat natuurlijk, maar gaan er nog meer mensen heen? Count me in |
|
waar erges? klinkt leuk |
|
quote: Gigant Apeldoorn ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
ik ook samen met mijn grote vrien EJ!!!!!! Je moeder. |
|
Hmmm, paraplu meenemen dus? En de Gigant is dus in het gat Apeldoorn. Vandaar dat je het niet kende. Ik heb er erg veel zin in! |
|
quote: zien we jou ook weer us hehe alweer een tijdje trug..... [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 24-05-2002 11:51] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Moonspell/Tiamat zal dat wel geweest zijn ja. |
|
jaaaaaah, over 35 minuten verwacht ik je hier mcdoompje Je moeder. |
|
quote:Oh, jij was dus die gast bij me in de auto. Ik dacht ff dat het die dronken mongool die wou meerijden was. |
|
wast gezellie? Let´s bring back the METAL |
|
Yup, alleen jammer dat Sinister toch wel een beetje voor Jan Lul stond te spelen. Het schaars aanwezige publiek was niet echt enthousiast. Occult vond ik maar niks; ze waren vroeger stukken beter. Sinister was wel zwaar OK. De pauze in hun optreden was echter wat lang(gitaar viel uit). |
|
Je moeder. |
|
Occult heerschte wel ja Sinister ben ik maar weg gegaan vond niet zo leuk ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
hoe was de nieuwe gitarist van sinister? Oud Vuil. |
|
Ah, ik wist niet dat het een nieuwe gitarist was hehe. Hij speelde de solo's wel wat anders iig! Die speelt hij 100% zeker nooit meer zo na. Ook had hij zoals eerder gezegd last van een uitvallende gitaar in het nummer "Bastard Saints". Gelukkig speelde men dat nummer later nog een keer helemaal van begin tot eind. Maar ik vond die nieuwe gitarist toch wel een 7½ waard. |
|
quote: ik heb jou volgens mij gezien. |
|
is dat zo? hoe zag im eruit dan??? uh jij bedoel ik... Je moeder. |
|
quote: Oeps, was jij die bezopen gast die mee wou rijden? |
|
soepkoeltoer is alles behalve een bezopen vent.. ze godverdomme een lekker wijf.... sommige mensen leren het nooit ga je schamen! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Katafalk, is dat de ouwe Belgische band? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote:indien je serieus bent , katafalk komt uit grun .... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: je kwam me gewoon bekend door de fototopic hier. ik was een klein meisje met een cryptopsy girly. |
|
quote: ? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: hmz... jij mij niet erlijk gezegd... ik liep rond in me lere broekie en z/w mortician tourshirt Je moeder. |
|
ik heb vernomen uit betrouwbare bron dat het publiek niet was zo als het hoort te zijn |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |