|
Auteur: |
|
|
Gaaf zeg, komen er nog meer shows van Phlebotomized, of blijft het hierbij? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Nee helaas niet voorlopig. We spelen 2 nummers (als het goed is )in een aangepaste bezetting |
|
bijzondere herinneringen aan de Gonz, record bas-werpen behoorlijk aangescherpt die avond, leuk contact met de plaatselijke hangjeugd daar en meer van die dingen... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Jammer, hoe dan ook veel plezier. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Tof, maar ook wel beetje jammer dat het geen volledige reunie is |
|
tot dusver heb ik zelden een volledige reunie gezien... vaak zijn het maar een paar bandleden aangevuld met nieuwe aanwas... @ Jordy: jij sdpeelt wel mee neem ik aan? I am mine own redeemer...! |
|
Bedoelde meer een reunie als in meer dan 2 nummers |
|
"aha!" I am mine own redeemer...! |
|
2 nummers maar? Waarom niet een paar meer, als jullie dan toch bezig zijn...? |
|
Op zich heel gaaf, maar voor twee nummers naar Gouda.. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
20:45 - 21:15 Reign of War 21:30 - 22:00 Iniuria 22:15 - 22:45 Burning hatred 22.45 - 23.00 special Phlebotomized surprise 23:30 - 00:15 Obtruncation |
|
gvd dan heeft Gerben 't doonders druk! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Is goed veur die dikharses! Boeiender |
|
I am mine own redeemer...! |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Zeker gaaf om te zien! Morgen wel met zang? |
|
Het optreden(tje) van Phlebotomized afgelopen zaterdag. http://youtu.be/JTpaJZH6Lhw |
|
Het zal wel aan mij liggen, maar volgens mij spelen ze volledig langs elkaar heen in het begin. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-03-2013 10:22] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Lijkt er op het eerste gehoor indd een beetje op, ja. Maar volgens mij valt het eigenlijk wel mee. Beetje rommelig klinkt het, maar er valt ook wel weer wat van te maken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ja het is niet storend ofzo, het viel me alleen op. Beter repeteren ze nog ff goed door en gaan ze weer volledige shows geven. Wie stonden er daar op het podium trouwens, allemaal leden uit het verleden, of ook nieuwe mensen? Ik herken eigenlijk alleen Jordy. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-03-2013 10:33] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik vind het fijn genoeg klinken en heb het idee dat een (groot) gedeelte van het rommelig komt door niet-ideale opname. Edit: Maar beter gaan ze indd een volwaardige clubtour door Nederland doen, ja! ಠ_ಠ [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 05-03-2013 10:49] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Het feit dat ze weer spelen maakt me al blij, dus dan maakt het niet uit dat ze eventjes langs elkaar heen spelen. Phlebotomized was vroeger een van mijn favoriete Nederlandse bands. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 05-03-2013 11:08] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
volgens mij alle bandleden, op die keyboard kerel na (die doet niet mee) en andere drummer... I am mine own redeemer...! |
|
Erg tof om te doen. We hebben van te voren ook maar 1x gerepeteerd met Jordy, Patrick, Tom, Maarten en ik. Met de soundcheck hebben we pas het geheel met Dennis (zang) gedaan. Ben (toetsen) was er niet bij nee, dat klopt. Gerben |
Index / Concerten |