|
Auteur: |
|
|
We keren dit jaar terug naar onze roots en gaan voor een indoorfestival in Wuustwezel. Met op zondag de Vendettastage Line Up: Witchcraft Orchid Free Fall Samothrace ... Zaterdag zal Pop en Dance centraal staan Line up: Van Jets Merdan Taplak Sir Yes Sir Coely Protection Pinkerton Patrol .... Vrijdag geven lokale bands het beste van zichzelf in de finale van de Kamp Noord rockrally. Tickets zijn nu verkrijgbaar via http://www.puntpop.be [Dit bericht is gewijzigd door Intoxicated op 10-03-2013 16:30] |
|
Zeer interessant en helemaal niet ver weg vanuit Tilburg |
|
Ik las Pulppop, nu kom ik niet meer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Afgelopen jaar was erg geslaagd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
+ Samothrace, Free Fall, Van Jets,... |
|
die stonden er al dacht ik signature |
|
Wtf... Bell Witch, Samothrace, Witchcraft, Orchid, ... Geil [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-03-2013 11:09] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: U snapt hem! |
|
Welke dag staan Samothrace & Bell Witch? Ook de zondag toevallig? |
|
quote: Zie openingspost Zondag inderdaad. |
|
Bell Witch nu door de band zelf ook bevestigd voor Puntpop. |
|
Fantastisch! Toch maar even aanstippen op de agenda. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zondag alweer. Ook hier is Witchcraft weggevallen en vervangen door Troubled Horse. Verder is Steak Number Eight toegevoegd als headliner. Tijdschema: 21u50-22u50 Steak Number Eight 20u25-21u20 Orchid 19u25-20u00 Troubled Horse 18u30-19u05 Free Fall 17u15-18u00 Samothrace 16u10-16u55 Bell Witch 15u00-15u40 Your Higness 14u10-14u40 De Vettige Wijven |
|
Was erg gezellig vorig jaar, maar dit jaar interesseert de affiche me maar matig. Bell Witch, Samothrace en Your Highness... toch wat te weinig om ervoor naar ginder te gaan. Faustian Spirit of the Earth |
Index / Concerten |