|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
tijd voor een lijstje: metal-mixed-up (zeker de volle 100%) Wickedkimmie and friends (misschien) Azagthoth (misschien) light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Hé!! Das mijn oude band!! Hmm.. ik herinner me iets in Amstelveen, samen met Endor en een punkbandje ofzow? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-10-2002 13:57] |
|
ik denk dat ik wel ff langs kom.....het is lekker in de buurt....het kost me niks....er zijn wat vrienden van me die ik lang niet heb gezien......tja misschien geen gek idee |
|
t gaat heel gezellie worden & & light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
zo gezellig was het light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: hmmm aan die meid rechts te zien was het heeeeel gezellig |
|
Meisje rechts had het volgens mij niet zo naar d'r zin, ze ziet er wel leuk uit trouwens [edit]net te sloom [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 06-11-2002 20:41] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
zij hoort ook niet bij die groep light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Heb je wel haar adres |
|
quote: ON FUCKING TOPIC |
|
ze ziet er wel lief uit |
|
quote: Snnack moderator in spe |
|
nou hier dus een foto van de Hollands Metaal crew en aanhang |
|
En was het nou druk? Ik had dit topic gemist, anders had ik wel overwogen om te komen. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-11-2002 15:37] |
|
Er waren 157 betalende en dan nog de P60-crew en de ik-kwam-lekker-gratis-naar-binnen-groep. De volgende MMU is op vrijdag 3 januari 2003. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Ah, wie weet kom ik dan wel langs, ligt wel aan de bands natuurlijk. |
|
Al enig idee wat de volgende bands worden ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
niet zo slijmen, je weet het trouwens al. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |