|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
woensdag 27 februari | start 20:00 | € 10,- vvk / € 13,- deur - ROTTEN SOUND (fin) - MARTYRDOD (swe) - ENABLER (vs) Poppodium Iduna en Poppodium Romein presenteren in samenwerking met Muziekcafé De Gloppe, ROMEIN MEETS IDUNA: ROTTEN SOUND. Na het wegvallen van Nasum in 2005 bleef de grindcorescene met een groot gapend gat zitten dat deze legendarische band achterliet. Veel bands stonden te trappelen om de positie van Nasum in te nemen. Waar velen faalden slaagt het Finse Rotten Sound hier met vlag en wimpel in. Rotten Sound maakt grindcore zoals grindcore hoort te klinken; kort, smerig agressief en heerlijk opgefokt. Als geen ander weet Rotten Sound hardcore en punk invloeden te vermengen met supersnelle grind en metal wat resulteert in een super intens alles vernietigende muur van geluid. Tempowisselingen vliegen je om de oren met deze vier Vikingen die je amper de tijd gunnen om op adem te komen. In januari brengt de band ter ere van haar twintig jarige bestaan haar nieuwste 12” EP ‘Species at War’ uit en zal daarnaast een Europese tournee doen met bevriende bands Martyrdöd en Enabler. Het Zweedse Martyrdöd is geen onbekende in de punk en crust wereld. Wanneer je alleen al kijkt naar de staat van dienst van haar bandleden die o.a. in Skitsystem en Agrimonia spelen weet je wat je te wachten staat: snoeiharde crustpunk. Op ongeëvenaarde wijze weet Martyrdöd crustpunk te mengen met death, black en d-beat. Ook wel omschreven als blackened crust. De oorsprong van de band haar unieke sound kan gevonden worden in voorlopers als Bathory, Anticimex en Totalitär. Het Amerikaanse Enabler is de band rondom gitarist/zanger Jeff Lohrber (Trap Them). Met Enabler heeft Jeff een allstar line-up weten te krijgen met leden die eerder speelden (of nog) in bands als Earth Crisis, Shai Hulud en Fall out Boy(!). Muzikaal weet Enabler het beste van Rotten Sound en Martyrdöd te verenigen tot snoeiharde hardcore met elementen uit de metal, punk en crust. Afgelopen juli kwam Enablers eerste album uit en de band is nu klaar om de podia te veroveren! https://www.facebook.com/events/448639975184222/ http://poppodiumromein.nl/index.php/agenda/details/340-romein-meets-iduna-rotten-sound--martyrdoed--enabler--gloppe Fukcing vet natuurlijk! Kaartjes in de pocket. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-02-2013 11:52] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Moi! |
|
Zeer waarschijnlijk aanwezig! Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Moi, ga je ook heen? |
|
Jezus wat een vette package. Maar ja, Friesland op een doordeweekse avond, dat wordt hem natuurlijk niet. Jaloers! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Kwartiertje met de trein, super! |
|
quote: Moi, wat denk je zelf gast? |
|
Weet niet gast, komt Rizzy ook? |
|
Tuurlijk niet. |
|
Nee leek me ook al niet. |
|
Rizzy moet werken.. sorry gasten! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Jonge, het is grind/hardcore/crust. Daar word je toch altijd zo verdrietig van! |
|
Morgen! Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Tijdschema: 20:30 - 21:00 Enabler 21:20 - 22:00 Martyrdod 22:20 - 23:30 Rotten Sound Rotten Sound veel te lang, Enabler veel te kort! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Al deze bands gaan maar +/- 25 minuten spelen heb ik me al laten vertellen. |
|
Luie crusties! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik moet werken, jammerman! |
|
Nou super. |
|
Nee man gast, jammer. |
|
Ja, precies. |
|
Vanavond lekker blije punk luisteren Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Verdomme ik kan niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
yo sorry man....... vooral aan Sjon en Retardo.... verder wel siked hoor: groeten aan de natte herdershonden en mensen met frikandellenkapsel! MOI! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Vergeet de neukende ratten niet! |
|
Zo, dat was vet! Enabler en Rotten Sound de bands van de avond! Martyrdöd viel wat tegen, maar nog wel OK. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |