IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ieperfest - 9-11/08/2013 - Ieper Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-04-2013 10:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Catharsis, Hessian en nog een paar namen bekendgemaakt. Wil posten, maar site gaat verschrikkelijk traag.

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-04-2013 11:08 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Mooie namen!

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Northward
Usericon van Northward
Posted 24-04-2013 12:58 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Benieuwd naar de laatste 9 namen. Tot nu toe niet echt veel bijzonders. Maar ben er wel bij denk ik.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-04-2013 18:10 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Tering, wat hoop ik dat Catharsis ook elders een showtje gaat doen. Ieperfest heeft vaak vette bands op de programmering, maar 2 a 3 dagen op vegan food overleven gaat hem niet worden.

Northward
Usericon van Northward
Posted 30-05-2013 21:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

CRO-MAGS!

Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 30-05-2013 22:10 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

quote:
Op 24 april 2013 18:10 schreef Negatieveling het volgende:
Tering, wat hoop ik dat Catharsis ook elders een showtje gaat doen. Ieperfest heeft vaak vette bands op de programmering, maar 2 a 3 dagen op vegan food overleven gaat hem niet worden.

http://www.facebook.com/events/149605741891272/?fref=ts

Dagje Amsterdam overleef je wel denk ik?

Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 30-05-2013 22:23 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

ah, geen bier op 't podium, ook niet backstage, vegan pride t-shirts, allerlei prekerige aankondigingen, bio-vega-soep, bio-vega-sap en meer van die gezelligheid dus?

I am mine own redeemer...!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-05-2013 23:41 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Uiteraard. Zonder X-tattoo op je vuisten geraak je ook niet binnen.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-05-2013 23:42 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

LINKSOMGEDRAAIDE BRANDNETELMOSH!!1!

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-05-2013 0:36 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2013 22:23 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
ah, geen bier op 't podium, ook niet backstage, vegan pride t-shirts, allerlei prekerige aankondigingen, bio-vega-soep, bio-vega-sap en meer van die gezelligheid dus?

Net als bij een risico-wedstrijd dus. Thuis en onderweg indrinken

Op naar Amsterdam dan maar. Morgen eens een kaartje regelen.

Northward
Usericon van Northward
Posted 08-08-2013 14:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Yo, morgen!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-08-2013 17:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Aanwezig op zondag. Nog ZM'ers? Kunnen we sxe-bieren.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-08-2013 0:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Aanwezig zaterdag en zondag. Aborted vervangt DYS op zaterdag trouwens

Faustian Spirit of the Earth

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-08-2013 0:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ok, dat was fijn. Veel matige bands en een aantal namen die enorm tegenvielen, maar een oerdegelijke No Turning Back, een verrassend sterke Madball en een gewoonweg briljante show van Amenra maakte alles goed.

Northward
Usericon van Northward
Posted 12-08-2013 17:38 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Was weer een megacool weekend. Wat betreft shows vooral Amenra, Coffins, Orange Goblin, The Black Heart Rebellion, Cro-Mags, Municipal Waste, Downset, Oathbreaker, Reproach en verder nog wel meer wat de moeite waard was. Jucifer viel helaas tegen en Black Flag al helemaal.

cataclysm child
Posted 13-08-2013 0:04 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Heb een prima Ieperfest 2-daagse achter de rug. Geen enkel slecht optreden gezien.

+++ Amenra (ondanks de kortere setlist misschien wel beter dan hun Mass V releaseshow in de Ancienne Belgique)
++ The Black Heart Rebellion, Steak Number Eight, Coffins, Orange Goblin
+ Napalm Death, Oathbreaker, Jungle Rot, Leng Tch'e
+/- Aborted

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 13-08-2013 0:04]

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-08-2013 0:08 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Hoe was Culture?

Argh
Usericon van Argh
Posted 13-08-2013 0:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

En Horse The band?

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-08-2013 22:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Beiden niet gezien, want andere dagen. Maar Horse the Band is sowieso kut. Van Culture vind ik het wel ongelooflijk jammer, die had ik heel graag gezien.

Northward
Usericon van Northward
Posted 14-08-2013 0:05 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Beiden bewust geskipt

Argh
Usericon van Argh
Posted 14-08-2013 0:33 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2013 22:20 schreef BenKnuckles het volgende:
Beiden niet gezien, want andere dagen. Maar Horse the Band is sowieso kut. Van Culture vind ik het wel ongelooflijk jammer, die had ik heel graag gezien.

HORSE The Band is geniaal. Lijkt me live echt tegek!

LET'S MURDER!~

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 14-08-2013 9:10 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ik heb Horse The Band nog in de Winston gezien, ik denk een jaar of 5 geleden ofzo. Toen was het inderdaad een gekkenhuis, vooral veel toetsengekte en breakdowns. Nu geen idee eigenlijk hoe ze zijn.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Northward
Usericon van Northward
Posted 07-03-2014 18:42 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Er staan zeker weer wat vette dingen tussen. Er komt nog een band of 12 bij.

Buried
Usericon van Buried
Posted 08-03-2014 0:25 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2014 18:42 schreef Northward het volgende:

Er staan zeker weer wat vette dingen tussen. Er komt nog een band of 12 bij.

Verkeerde topic :/

cataclysm child
Posted 08-03-2014 1:05 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Voor mij wat minder interessant dan de voorbije 2 jaren, voorlopig. Maar hopelijk toch 1 dagje aanwezig!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com