|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Toppie Joppie! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
's morgens om 08:00 heeft niemand er last van. |
|
Even normaal doen tegen Slechtheid. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh ja, je hebt gelijk. |
|
Arme GRIL signature |
|
Wanneer, in de ochtend, middag of avond laat ik nog even in het midden. Dat hangt van mijn tijd en zin af. |
|
Spannend. |
|
quote: Ik sla alvast wat Posts in. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Maargoed, goed bezig Paul! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
De site is over. Jullie kunnen weer jullie gang gaan. |
|
|
|
quote:Ga dan echt old school en heb het over '.'. Maar indd, wanneer slaapt L-V eigenlijk? Als ik doordeweeks rond half zeven m'n pc aanzet is hij meestal nog on-line of gezien z'n posts echt niet een kwartier naar bed. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Toppie Paul! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Was '.' niet de vroegere nickname van Irritante Klootzak op De Muur? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Nooit zo'n maarfun geweest. Hier iig niet. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Iig niet als je me ziet posten. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Mooi werk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zekers. Heb wel het gevoel dat het wat soepeler loopt nu. |
|
Is bij de migratie de Gravatar-functionaliteit overleden? Of is er iets aan mijn kant verkeerd gegaan met Gravatar? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gravatar is er volgens mij uitgegooid omdat niemand het gebruikt ofzo. Weet ik alleen niet zeker. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zou best kunnen natuurlijk, maar volgens "Profiel" kan het nog dus ik vraag me toch nog af of het met de migratie op zich (an sich) te maken heeft Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
An sich zou je dat even aan Paul moeten vragen ja. Ik heb daar an sich geen verstand van. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:ik heb zo ver ik weet niks op aangepast. Ik zal eens kijken wat er mis mee is. Zo te zien werkt het nog wel als ik je user details opvraag. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 18-02-2013 20:28] |
|
Gravatar werkt weer Ik heb onlangs wat code opgeruimd en daarbij was ik iets te rücksichtslos bezig geweest. Daar had ik al weer het 1 en ander van terug gezet maar een klein foutje gemaakt bij het doorgeven van het emailadres wat je voor gravatar nodig hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 18-02-2013 20:52] |
|
Als er nog andere zaken zijn die niet goed werken sinds de verhuizing dan dat graag laten weten dan pak ik die gauw op. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Administration | Volgende pagina |