|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
En zijn de Hollanders bekend met de nieuwste Duitse hippe black metalsensatie? Groot in eigen land, maar klein daarbuiten. Uitstekende Dissection op speed! -> http://www.youtube.com/watch?v=IoCn37xJxzA |
|
Vind het niet zo best. |
|
quote: Idem. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Haha, wat is dit nou weer? Een keilelijke productie heeft het iig wel. |
|
Het komt allemaal heerlijk pretentieus over, maar maakte hier de verwachtingen niet waar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
I like it! Horns up! |
|
quote: Dat had ik eerst ook. Daarna niet meer. Meestal houd ik niet van zo'n zuivere producties, maar het doet de muziek wel eer aan en blast dubbel zo hard daardoor. |
|
meh, not my cup... |
|
Twee keer top van mijn jaarlijst. Ja ik ken dit wel, en kan het dus erg goed waarderen. Ook de mini is zeer de moeite; mijns inziens dan. |
|
Verschrikkelijke overgewaardeerde rijkeluis-emokids met een aftandse poging tot "black metal". |
|
Lekker ja. Volg ze al sinds 2009. |
|
|
|
Wauw! |
|
Het is te doen maar wauw is overdreven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Oh, dat klinkt best wel gaaf ja. Ik ken dit verder niet, maar het lijkt me een soort Equilibrium te zijn, na drie nummers weet je het wel. Hafgufa |
|
Dus: quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dit is toch al een miljoen keer gedaan in de jaren 90? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Doet me zwaar denken aan Unlord, die Hollandsche mysterie rond '98 ergens. Zweedse referenties zijn te hoog gegrepen. Bandnaam en titels en dies meer zijn vrij incongruent met die sound en muziek, het past niet in mijn booklet. Nu ja, Duitsers en BM, eerder fout in de meeste gevallen dan boenk erop. En nu gaan we vegen |
|
Jong, Unlord was veel chaotischer dan dit. Dit is perfect afgewerkt in de studio a la Dimmu Borgir/Cradle of Filth. Een schattige versie van Dark Funeral zeg maar, die zet ik ook na drie/vier nummers af, omdat ik dan denk 'wat duurt dat nummer toch lang' Hafgufa |
|
Te lang geleden dat ik Unlord nog gehoord heb, kan het niet meticuliseren. Dark Funeral, daar zeg je het, het ene oor in, het ander eruit. Onaanwendbare stijl. Vind ik dus. En nu gaan we vegen |
|
Zie je nou, als je wilt kun je best zinnige dingen typen Hafgufa |
|
Zo zie je maar. En nu gaan we vegen |
|
leuk nummer. Zweedse vergelijkingen gaan niet heel sterk op, het is vooral een wat gemoderniseerde versie van dramatische duitse black metal zoals nagelfar. Een stijl die mij wel ligt. Even kijken of ik ze op roadburn ga zien. [Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 14-02-2015 13:03] |
|
Voor bands als Nagelfar, Eisregen, Siebenburgen en consoorten bestaat er maar één platform. De brandstapel. En nu gaan we vegen |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |