|
Auteur: |
|
|
|
|
*kuch* 3,4 en 5 maart dus.. |
|
Aanwezig in Nijmegen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
aanwezig in groningen |
|
Tot zo Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Fijn dat Infinity erbij staat! |
|
Goede show in Vera! Infinity was strak, Absu speelde gelukkig veel oud werk! Prima opkomst, geluid was super en erg goede licht show! Prima avondje! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik zeg het niet graag, maar ik vond Infinity niet heel erg boeiend gister.. Vond het een beetje standaard/afgezaagd af en toe.. Absu daarentegen was echt super vet! Geluid was ook top! |
|
Absu speelde bijna heel The Sun Of Tipareth!!! Slechts drie nieuwe nummers waaronder het tenenkrommende Amy wat ook meteen het enige minpunt aan dit optreden was. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Infinity was zeer goed op dreef en ook Absu knalde als een bezetene. Top avond in de Baroeg! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
In Baroeg lag de nadruk meer op Tara, mijn favorieten Vorago (Spell 182) en Pillars of Mercy kwamen dus ook nog even voorbij. Proscriptor was zeer goed op dreef en liet zelfs nog wat hoge uithalen horen. Geluid en licht waren beter in Grunning maar Baroeg won het op sfeer en publieksreactie. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Redelijk goede live opnames van Absu's show in Bucharest vorige week. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 06-03-2013 18:30] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Index / Concerten |