|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
In A'dam? Edit: Oh nee, da's met ff ipv met een v. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 01-04-2013 20:28] |
|
quote: Was ook rap uitverkocht. Jammer dat de Blond en Tevreden niet aangesloten konden worden, ondanks dat de brouwer, die al bijna in dB's was op zijn fiets huiswaarts naar Vleuten is gekeerd om nog allerlei verloopstukken voor de keykeg aansluiting te halen. Maar geen enkele paste op de taps van dB's. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Het liep uit omdat Heirs blijkbaar een rockband was. Veel gezeik, veel gemuts. Helaas! http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
quote: Het was al uitgelopen voordat Heirs aan de beurt was Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Trouwens, over het jammere voorval met de Blond en Tevreden van Duits & Lauret... Lauret heeft nog voorgesteld om de vaten op z'n Engels op de bar te leggen en dan de zwaartekracht z'n werk te laten doen maar dat vond dB's te veel moeite, godver de godver. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 01-04-2013 23:59] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:Voordat de eerste was begonnen al, maar het ging helemaal goed komen volgens de aardige kaartjesmeneer bij de deur. quote:Volgende keer beter. Het was het enige minpuntje eigenlijk. Vette bands, lekker bier, aardige mensen. Topavond! |
|
quote: De aardige kaartjesmeneer bij deur? Je gelooft toch geen woord van wat die bebrilde bebaarde Inverted Church tegen je zegt? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nu niet meer, nee. |
|
Mannen met baarden. Gadverdamme. |
|
quote: We begonnen een kwartiertje later. Doch, omdat VV en Entrapment korter speelden dan dat ze kregen liepen we in. Maar omdat Heirs ongeveer 30 minuten aan het opbouwen was, en zeuren ofdat we toch echt geen drugs konden regelen of flessen whisky, en vervolgens langer speelden dan ze kregen, liep het uiteindelijk zo'n half uur uit. Zonde. Vertrouw de aardige baard nou maar gewoon. Maar geloof nooit dikke mensen. Die zitten achter je snoep aan. http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
quote: |
|
quote: Eerder achter je bier Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
quote: cool, wil ik weleens proberen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
As stond een partijtje los te gaan op de intro van een nummer van Heirs en hij was alweer weg tegen de tijd dat ze daadwerkelijk een nummer aan het spelen waren :') |
|
quote: Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Gênant! Blij dat ik Heirs dan schijnbaar toch mooi vond, ik ga het maar eens luisteren dan Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
:') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Weet serieus niet of ik Heirs heb gezien of toen ernstig aan het clownen was. :') Northward was iig errug gaaf. Zeer gave riffs. Simpel, maar doeltreffend. Verbum Verus viel mij jammergenoeg tegen. Kam wat suf en saai over. Entrapment was goed. Heerlijke old-school Obituary-vibe. En Svartidaudi deed hun ding als op CD. Zeer sterk! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |