|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer fans van deze band? http://www.facebook.com/pages/KANKER/40455719948?fref=ts [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-02-2013 14:38] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Moeilijk harde naam! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Kwam je ze toevallig tegen, of heb je bewust op het verboden woord gezocht op Facebook? En die Nederlandse fans wonen vooral in Den Haag zeker? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 27-02-2013 9:15] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
nee, ben al een jaar fan van deze band... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Hebben ze ook shirtjes Jimbo? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nee, iedereen vraagt er ook naar. Alleen cd's en posters |
|
Zelfs geen tapesch? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: |
|
Wát een kutband. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
ja, helaas geen shirts Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: +1. En ik kom uit Den Haag! |
|
Siked! |
|
Ik volg ze al sinds 2009. |
|
IK heb ze op facebook ook wel een aantal jaartjes gevolgd. |
|
quote: Dan is het goed. Wel kutmuziek trouwens, zo kut dat het goed wordt. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Beste statusupdate van Kanker: quote: |
|
quote: Ja, dat mag. Echter dient het hier dan wel serieus over de band te gaan. Als het hier loze lolbroekerij wordt verdwijnt het topic Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Je moeder. |
|
quote: op dit forum het verboden woord zeggen en dan een ban krijgen is trouwens enorm sneu vind ik... vette band zeg! I am mine own redeemer...! |
|
Ik vind Duh Règah Buigahs wel goed. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wel hel en duivel. Daar had ik ooit een single CD-tje van, met daarop ook de versies 'Kreg Duh Pluhris' en 'Kreg Nah Niks (EO-versie) of zoiets. Die laatste was hilarisch, alle vloeken en schuttingtaal waren keurig ingeruild voor normale uitdrukkingen. Tot net voor het einde van het nummer, waar alles er alsnog uitkwam, natuurlijk. En nu ben ik die CD kwijt, en vind ik die versie nergens meer. Het zijn waarlijk barre tijden. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Vorige week zijn er wat videos online gezet. Jammer dat het covers zijn. Ik had ook wel een paar Kanker nummers verwacht! |
|
Bloemetjes* |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |