|
Auteur: |
|
|
|
|
Hell yeah! |
|
Be there, kiddos! |
|
Decieving faith toegevoegd aan de Line-up |
|
Deceiving zal je bedoelen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Even normaal doen tegen solitude within. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Want anders? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik ben doodsbang in real life, dus maak je geen zorgen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik zou jou nooit wat aandoen hoor, ik was alleen benieuwd. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
*veegt zweet van voorhoofd* Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
Deceiving Faith zal door ziekte van 1 van de bandleden vanavond niet optreden. Line-up is dus als volgt: CROWLEGION THE DEVILS 3RD DARK FORESIGHT |
|
Zin in |
|
Lage opkomst helaas, maar gaf wel alle ruimte om de hele zaal te gebruiken voor de show hehe. Beetje jammer, maar me toch prima vermaakt daar |
|
Jammer dat we door de NS eerder weg moesten (maar dat zijn we intussen wel gewend...), maar het was erg gezellig |
|
Mooi dat het wel gezellig was. Jammer van de opkomst want dit ging nergens over. Nog meer jammer is dat Stijn van insania events het nu nodig vind mij te bedreigen omdat hun een slechte Avond hebben gehad. Ja, ze hadden een deurdeal dus bij geen opkomst geen geld. Kan er niets anders van maken, hoe kut het ook is voor hun. |
|
Tja, als jij er een fuck up deluxe van maakt, moet ik wel reageren. Moest er niemand gekomen zijn, maar met een goeie promo, en een goeie organisatie, dan had ik er geen enkel probleem van gemaakt, maar nu... een show organiseren, en niemand van de organisatie op de show zelf hebben... Way to go... Ach ja, zoals ik je al zei, ik weet wie ik dien te mijden als de pest in het vervolg... |
|
Zoals ik je ook al zei. We maken een afspraak en die is voor julie slecht uit gevallen. Deze avond heeft mij ook geld gekost. Mensen weten de weg naat deze locatie niet te vinden en ik probeer dit te veranderen Voor hun. Het is alleen lastiger dan verwacht. Wat verwacht je dan met promotie. Dat ik een advertentie ruimte huur in de aardschok ofzo. Je gaat een deurdeal aan met je volle verstand en dan moet je niet gaan janken als er geen opkomst is. Ik kan mensen niet dwingen te gaan. Als jij mij bedreigt en uitscheld op facebook kum je een reactie verwachten. Maar prima jij gaat jou weg en ik de mijne. En een simpel feit is. Ik ben een eenmanszaak dus als ik moet werken is er dus niemand. En daarbij waren er 5 bestuursleden aanwezig van cerberus en die zijn ook van de organiserende partij. Dus hoezo niemand? [Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 05-05-2013 12:01] |
Index / Concerten |