|
Auteur: |
|
|
zondag 16 juni 2013 Het Bolwerk, Sneek 15.00 uur / € 10 BETWEEN THE BURIED AND ME + support Meer info: http://www.hetbolwerk.nl/programma/between-the-buried-and-me.html |
|
OH fucking YEAH! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bam! Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Kaarten winnen! http://www.zwaremetalen.com/prijsvraag/26688/Between-the-Buried-and-Me-in-Sneek-Win-2-tickets.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Support: DIMAEON (progressive doom/death) |
|
15:00 beginnen of zaal open? Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Ik zou ze waanzinnig graag zien maar het gaat me helaas niet lukken daar bij te zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Daar +1 Boeiender |
|
Mooi, gezellig! |
|
Zo, Dimeaon heerschte best wel, met een erg goed geluid! BTBAM was Heersch, damn, wát een band. Bazen. Boeiender |
|
quote: Ik was ook erg tevreden over het podium geluid en heb idd alleen maar positieve reacties op het zaal geluid gehoord. BTBAM speelde erg goed, man wat een muzikanten. |
|
quote: Welke is u eigenlijk? Stond behoorlijk te kijken toen jullie begonnen, gelijk een dijk van een geluid. Bij de eerste paar minuten van BTBAM klonk het in ene keer vrij vreselijk, maar dat werd daarna qua mix gelukkig veel beter. Boeiender |
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Kijk erg uit naar de Graspopshow. Jammer dat ze weer zo vroeg in de metaldome staan, hadden imho wel een marquee-plek verdiend. 40 minuten, 4 songs, jammer. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Diegene met dat dik stuk hout met 5 snaartjes. Je weet wel, brulboei nr. 2 De mix van BTBAM was idd in het begin beroerd. Ik vond dat het later wel verbeterd was maar de drums waren mij te dominant. Ik had graag wat meer gitaren/bas en cleane zang gehoord. Desondanks een vette show! [Dit bericht is gewijzigd door Embodiment of Fire op 17-06-2013 20:37] |
|
quote: Ah, den basmeneer! Boeiender |
Index / Concerten |