![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
reng ![]() |
|
Zo, laatst ff krea geweest: ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Ja, hangt er een beetje vanaf, met doos zijn ze echt soms wel erg prijzig. Wtf, pimp your 64? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
dang ik ga er nog een rca output op zetten. En deze halen: http://www.qotile.net/cynthcart.html jajajaja IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Zelfs voor een atari 2600? ![]() Geinig plaatje. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik zag dit topic in de active topics staan en ging er van uit dat je weer nieuwe zooi had gevonden met koningsdag ofzo haha Ja zelfs voor de 2600. Er zijn veel onofficiele cartridges voor al dan niet muziekale doeleinden± Gameboy / nanoloop en lsdj Nes / midines 2600 synthcard c64 synthcard / mssiah nintendo ds / te veel om op te noemen dat plaatje uit je post is gaaf, kan er erg lang naar kijken! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Ja nee ja, ik ben wel geweest, maar het was niet dat je zegt van ja. Veel ps2's en een enkele xbox. Niks obscuurs, helaas. Gaaf plaatje, ja. Ik ben er zelf ook geruime tijd mee bezig geweest. Synth zooi is gaaf, maar ik heb er totaal geen verstand van. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Sjeez! Hoe het apparaat er alleen al uitziet! Hoeft niet eens te werken van mij. ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
|
quote:Instant nerd cred!! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
<3 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
|
@wim Wat is een beetj een redelijke prijs voor een dreamcast? Moet er nog een hebben van mij zelf. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() Vandaag met de post gekomen. Deels voor het spelen, deels voor de heb, want ik heb hem ook al voor de MSX, alleen daar heet 'ie Salamander. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
quote: Volgens mij heb ik voor die van mij ooit zo'n 40 a 45 euro betaald. Zonder doos. Vond ik zelf een redelijke prijs. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
OK! Mooi dank je wel! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Even nog! ![]() Die controller. Ik word er gewoon weer een beetje opgewonden van! ![]() Gewoon om te gamen of is er ooi iets muziekerigs mee uit te voeren? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
haha ja man. Die controller = ZIEK Nee alleen games, nooit uit gezocht verder. Heb er veel op gespeeld. was een leuke periode,herinneringen. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ook een Dreamcast gehad. Die orca achtervolging in die Sonic game, te bruut voor woorden. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Shenmue ![]() "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Wat ouder spul dat ik heb liggen: 2x Gameboy Advance PSP-1000 (software modded! SNES/NES games spelen!) Een aantal mobieltjes Playstation 2 Allemaal niet heel oud! Veel van mijn oude consoles zijn vroeger verkocht omdat er nieuwe consoles moesten komen... Als kind kan je er moeilijk tegen in gaan... ![]() Verlanglijstje: NES SNES N64 PS1 ![]() |
|
quote: Die moet ik dan ook zeker hebben! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |