|
Auteur: |
|
|
Het onderwerp zegt het al. Heeft iemand deze cd's in de aanbieding? V:28 - nonanthropogenic V:28 - Soulsaviour V:28 - Violution Wel de originele uiteraard, Illegaal gebrande crap is er al genoeg in de wereld. Laat maar weten op jeroendr1974@hotmail.com Cheerz |
|
Irritante Klootzak heeft hier ALLES van |
|
Doet de zoekfunctie het niet?? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3662720/33 Verder de groeten aan DE, Revontulia en faalhaas. Edit: En aan Retardo natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 01-03-2013 17:58] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
He gasten! |
|
Tof van je reactie maar toch wil ik het origineel, Ik ben nog zo'n ouderwetse zeikerd die geen gebrande crap tussen z'n collectie wil. Dat steekt me iets teveel af tussen al die mooie zwarte doosjes! Cheers |
|
Ja ja, ze bestaan nog! Metaal liefhebbers van de oude stempel. Nee, geen cd-r voor mij en ook geen download geneuzel. Gewoon een schijf in een cd speler en de volume op maximaal en de buren pesten dat is het credo. |
|
Nou leuk. Laat internet ook maar achterwege en ga je buren weer lastigvallen. |
|
Nee, dat zie je verkeerd. Ik zorg dat de lokale platen boer ook z'n omzet heeft. Als er meer mensen dat zouden doen dan hadden we wat meer goeie platen zaken in NL. Verder is internet best wel handig voor andere zaken zoals waar de leuke concerten zijn. |
|
quote: Wil jij mijn held zijn? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Aardig van je. |
|
quote:Als ik zoek op: "cd's gezocht" staat dat topic niet eens bij de eerste 10 resultaten, misschien moet daar eens wat aan gedaan worden, tot die tijd niet zeuren. En leg eens duidelijker uit dat dit topic op slot gaat straks en dat hij zijn vraag daar moet stellen. |
|
quote:Liever niet. |
|
quote: Gij zult behulpzaam zijn van Assie. |
|
quote: |
|
quote: Tot uw orders baas! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Vergat ik toch heel even dat ik op Zware Metalen zat. |
|
Ik luister alleen naar Slayer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik hou je niet tegen. En de groeten aan Sgeiterdt, Wim, Ohne, Full Metal Jackie en Retardo. |
|
ik heb nog een tshirt van V:28 dat weg mag tegen iets signature |
Index / Muziek algemeen |