|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Even mijn bandje promoten https://www.facebook.com/home.php#!/TheDevilsThirdBand?fref=ts Mocht je ons ergens willen boeken als voorprogramma of iets dan kun je een mail sturen naar thedevils3rd@gmail.com Shows: 8 maart - Little Devil, Tilburg met Screamer en Attic 23 maart - De Wissel, Mill met From Earth 6 april - Gryphus, Vierlingsbeek met Myrkvar en A New Dawn 3 mei - JC Cerberus, Hengelo met Crowlegion 8 juni - OJC Maddogs, Groesbeek met E.S.I., Deathisfaction en Violent Rage 15 juni - The Rambler, Eindhoven met Square XI [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 08-04-2013 6:51] |
|
Cool! Wel een onmogelijk stomme bandfoto, maar goed. Boeiender |
|
The Devil's Turd. edit: facebooklink doet het niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 01-03-2013 22:43] |
|
Nee, ik ga morgen niet stappen in Groningen. Zondag wel: ABSU. De deuntjes klinken helemaal niet verkeerd trouwens. |
|
|
|
Netjes dat ze het als third op de poster gezet hebben..... Boeiender |
|
Kom vanavond misschien wel even binnengewandeld Frans, hoe dan ook.. speuluh gij! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Hij zingt.... Boeiender |
|
quote:Speuleh is de algemeen overdrachtelijke Tilburgse term voor musiceren in al zijn facetten www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Goed uitgeluld! Boeiender |
|
1 metalhead... 3 jochies... vreemde combi... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Je was niet meer gekomen , was desalnietemin hartstikke te gek |
|
Feestje bouwen in Vierlingsbeek! |
|
Jaaaa, zekers En daar is inmiddels ook een postert van: |
|
Ook op Occultfest? |
|
Ik zal daar eens vlug naar moeten mailen, zou te gek zijn |
|
Dan komen Bart en ik je een high-five geven terwijl je op het podium staat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Te laat, denk ik. quote: Maar niet geschoten is altijd mis. |
|
Doe anders alsof je een ongeïnteresseerde band bent, dan mag het nog. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Kinderkorting! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Inderdaad te laat helaas, maar in ieder geval opgegeven voor 2014 Show erbij in Groesbeek! Ook met kinderkorting |
|
Afgelopen zaterdag in Mill is er een filmpje van ons gemaakt. Van het nummer Bring it On (ondanks dat het verkeerd in de titel staat ) [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 25-03-2013 11:29] |
|
Utje te veel! |
|
Dank U |
|
quote: Geniaal, het zal de bedoeling niet zijn geweest maar als je dit filmje met een ouderwets rood/groen 3 D brilletje bekijkt dan werkt het ook nog hahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |