|
Auteur: |
|
|
om de één of andere reden vind ik dit beestig lekker nieuwe plaat kix ax signature |
|
Vette band, live helemaal. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Muse? Nee. Suuns is gaaf. Weet nog niet wat ik van de nieuwe plaat moet vinden. Paar zwakkere nummers. Wat M. zegt: live is Suuns dé bom. Vooral op Haldern enkele jaren geleden in de spiegeltent. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Wat een moeilijke topictitel trouwens. Is gewoon Suuns niet voldoende? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Wat een ontdekking dit! Momenteel erg verslaafd aan het tweede album. Heerlijk druggy. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hold/Still is ook vet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Die is binnenkort aan de beurt, ben benieuwd. Het eerste album heeft een wat minder warm geluid en heb ik (op het eerste gehoor) wat minder mee. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nieuw album komt binnenkort uit. Nieuwe single klinkt alvast weer lekker trippy. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Klinkt weer uitstekend! Een stuk melodieuzer dan het materiaal op Hold/Still, maar wel lekker wazig. |
|
ik kan hier makkelijk naar luisteren signature |
|
Ik vind de nieuwe FICTION EP best wel tof! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Muziek algemeen |