|
Auteur: |
|
|
Spreekt voor zich. Een avondje Megadeth in de Oosterpoort te Groningen. Voor zover ik kon zien is het hun enige optreden in NL. http://www.de-oosterpoort.nl/programma/megadeth |
|
Toen vond ik ze ook tegenvallen, al kwam het in een zaal een tijdje erna een stuk beter over... maar om er nu 34 euro aan te spenderen? Mwoa. |
|
Mwah... is nu in de buurt, toch een beetje jeugdsentiment en toen ik ze jaren geleden zag tijdens de Iron Maiden tour in Ahoy en Podium Hardenberg waren ze best te pruimen, dus ik ga het wel ff checken. Buiten de provincie had ik het denk ik echter niet zo snel gedaan. |
|
Super! Ik ga wel ff kijken |
|
Ik twijfel nog. Het is praktisch om de hoek. Begin jaren '90 heb ik ze 2 keer tijdens de Rust in Peace tour gezien. Toen vlamde het aan alle kanten en was Mustaine zelfs goed bij stem. Denk niet dat ze die shows gaan overtreffen/evenaren. Ook omdat RIP de laatste Megadeth plaat is die ik gaaf vind. |
|
niet aanwezig... been there done that... niet zo'n geweldige show om alsmaar heen te gaan imo I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: dude....Rust in Peace is uit 1990, where have you been since? |
|
Enig idee of ze weer Countdown to Extinction helemaal gaan spelen? (zie http://www.setlist.fm/search?query=megadeth). Dan wil ik nog wel gaan. Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Jaaa Podium Hardnbarg.. geniaal! Maarre, zo vanuit Sodom naar Oosterpoort rollen? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-04-2013 14:32] |
|
Jep! Ga je mee? |
|
quote: Misschien dat ik met je mee rol, maximaal kapot gaan tijdens mijn verjaardag |
|
|
|
Ik ben benieuwd naar Megadeth in Groningen. Heb ze al een aantal keer gezien, maar dus nog niet in de Oosterpoort die blijkbaar meer 'metal' aan het programmeren zijn... |
|
Die Limo Bizkit show bedoel Je? Haha Ik ga toch maar Ff hij de Megadeth show kijken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Dave vond het leuk: Last night in Holland was a really fun Megadeth show. The opening band was good and the venue was pretty cool too. We almost have all the bugs worked out on Kingmaker with our playing it live. It’s challenging for me, but I dig it! |
|
Zit het nummer nu te luisteren en het klinkt imho toch een pak minder 'challenging' dan bv Kick the Chair als we het dan toch over recent werk hebben. Mensen die geweest zijn? Wou vanavond misschien nog naar Brussel, maar hoor net dat het uitverkocht is. Dan maar niet. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Het was erg leuk gisteravond! Strakke performance en af en toe wat interactie met het publiek. Ik heb genoten! |
|
Was goed te doen! Niet echt een show, maar dat zijn we van Dave wel gewend. Leuke set, afwisselend met ouder en nieuwer werk en de meeste klassiekers kwamen wel even langs. Goed gespeeld, en dankzij de videobeelden op de achtergrond niet helemaal saai om naar te kijken, maar het luisteren zeker waard dus. |
Index / Concerten |