|
Auteur: |
|
|
|
|
http://www.setlist.fm/stats/average-setlist/uli-jon-roth-1bd67970.html?tour=Scorpions+40th+Anniversary+Tour Ja, daar ben ik wel bij, normaal gesproken. Erg vet, in de baroeg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik ook. Ik hoop dat het lekker rustig is, hehe. Zin in! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik ga in Arnhem kijken, de avond ervoor Bareuh... |
|
quote: Ik hoop hetzelfde Lekker elaxt met biertje in de hand de meester aanschouwen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ah, kwist niet dat hij ook op zaterdag optrad. Arnhem is een stuk dichterbij. Maar zondagmiddag i ook wel lekker relaxed. Hmmm... Zterdagavond is misschien een stuk drukker. Ik ben trouwens nog nooit in luxor geweest, geloof ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De beste man zal 2 uur spelen, van 16.00 tot 18.00 uur. |
|
quote: *bestelt meteen kaarten* |
Index / Concerten |