![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
DO 09 MEI 2013 FORGOTTEN TOMB (ITA) + ISOLE + EREB ALTOR http://www.willemeen.nl/programma/2013-05-09/forgotten-tomb-ita-isole-ereb-altor [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-03-2013 13:09] ![]() |
|
Zet aub zelf de datum in je topictitels! No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Jarig op die dag. Zou een leuk kado''tje zijn. Effe checken. ![]() ![]() |
|
Hele rare package. En dan bedoel ik niet eens dat Isole en Erab Altor uit bijna dezelfde bandleden bestaan. Maar verder afwezig ivm 4 andere/gavere concerten die week... ![]() |
|
quote: Laat inmiddels dat 'bijna' maar weg ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: welke? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: Ik denk dat Mark doelt op 6 mei Witchcraft + Orchid 8 mei Mournful Congregation + The 11th Hour + Shadow Of The Torturer 11 mei Dordrecht Doom Day en op 5 mei volgens mij had hij iets in België ![]() Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
quote: Haha! Wat ken je me toch goed. ![]() ![]() |
|
quote: Goh hoe zou dat nou komen aangezien ik naar drie van jouw vier concerten ga ![]() Maar wat had je ook alweer de 5de? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. ![]() |
|
Ja, die Orchid show is wel leuk je, de rest kan me zeke rneit bekoren... ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Goh verrassend... ![]() |
|
![]() |
|
Hmm, wellicht wel even heen. ![]() ![]() |
|
Idem, is toch op hemelvaartsdag ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Hm... dan maar Oberhausen overwegen... Als dit op Hemelvaartsdag is, dan betekent het werken op de vrijdag ben ik bang ![]() ![]() |
|
quote: Hemelvaart idd ![]() |
|
must see vooral om ereb altor ![]() |
|
Mooi naar Helvete voor de "Springtime Depression" show van Forgotten Tomb dus... ![]() ![]() |
|
wie is dat wijf in de badkuip? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Hahaha. dat moet je even aan de zanger vragen ![]() |
|
quote:De zanger dus. Zelf ook altijd gedacht dat het een random emo girl was. ![]() Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
Donderdag! ! ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |