|
Auteur: |
|
|
DO 09 MEI 2013 FORGOTTEN TOMB (ITA) + ISOLE + EREB ALTOR http://www.willemeen.nl/programma/2013-05-09/forgotten-tomb-ita-isole-ereb-altor [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 12-03-2013 13:09] |
|
quote: Ja! thanks. [Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 12-03-2013 13:48] |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Jarig op die dag. Zou een leuk kado''tje zijn. Effe checken. |
|
Hele rare package. En dan bedoel ik niet eens dat Isole en Erab Altor uit bijna dezelfde bandleden bestaan. Maar verder afwezig ivm 4 andere/gavere concerten die week... |
|
quote: Laat inmiddels dat 'bijna' maar weg Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: welke? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik denk dat Mark doelt op 6 mei Witchcraft + Orchid 8 mei Mournful Congregation + The 11th Hour + Shadow Of The Torturer 11 mei Dordrecht Doom Day en op 5 mei volgens mij had hij iets in België Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Haha! Wat ken je me toch goed. |
|
quote: Goh hoe zou dat nou komen aangezien ik naar drie van jouw vier concerten ga Maar wat had je ook alweer de 5de? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ja, die Orchid show is wel leuk je, de rest kan me zeke rneit bekoren... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
quote: Goh verrassend... |
|
|
|
Hmm, wellicht wel even heen. |
|
Idem, is toch op hemelvaartsdag www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hm... dan maar Oberhausen overwegen... Als dit op Hemelvaartsdag is, dan betekent het werken op de vrijdag ben ik bang |
|
quote: Hemelvaart idd |
|
must see vooral om ereb altor |
|
Mooi naar Helvete voor de "Springtime Depression" show van Forgotten Tomb dus... |
|
wie is dat wijf in de badkuip? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hahaha. dat moet je even aan de zanger vragen |
|
quote:De zanger dus. Zelf ook altijd gedacht dat het een random emo girl was. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Donderdag! ! |
Index / Concerten |