|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Is wel de bedoeling. |
|
quote: Lijkt mij ook wel ja. |
|
zondag alweer in Iduna! en natuurlijk de oude vertrouwde hamburger + falafel verkrijgbaar voor hongerige bezoekers. |
|
Mooi. |
|
tijden iduna: 15:00 open 15:30 - 16:00 Fallujah 16:15 - 16:45 Havok 17:00 - 17:40 Sinister 18:00 - 18:40 Cephalic Carnage 19:00 - 20:00 Suffocation |
|
Suffocation was vet gisteren... Strak, hard en vol overtuiging....en zonder Frank. De kaalkop van Dying Fetus was er op zang. Niet slecht maar ik heb liever Frank. Cephalic Carnage speelde live vol overtuiging en superstrak maar is mijn bandje niet. Ik wordt er nerveus van. Sinister was vanouds lekker Havok verkocht vele shirtjes. Prima thrash live band! En Fallujah niet gezien. Aan de reacties van anderen te horen heb ik niets gemist. 8 uur s'avonds was het weer afgelopen. Leuk zo'n matinee voorstelling! bub |
|
Het was een heerlijk middagje en avondje. Eerste band grappig, maar ook niet meer dan dat. Havok heerlijke thrash! Sinister had van mij niet gehoeven, saaie meuk. Cephalic carnage was heerlijk! Lekker gekke band en nog strak ook. Suffocation blies alles omver en met John op zang top! Veel nummers kwamen in mijn optiek juist beter tot zijn recht met de brute stem van John Callagher! |
|
Was Fallujah niks? cd is toch best aardig.. |
|
Suffocation was weer mooi. |
|
As. dinsdag maar eens in de Baroeg kijken |
|
Ik was present John is merkbaar onwennig desondanks toch heel goed gedaan. In de set miste ik ook de iets oudere werk vanaf Souls To Deny en later. Ik snap dat Frank niet geheel weg is maar het is wel een gemis. |
|
Ja , was vette show gisteren . Opener Buried beviel gelijk uitstekend . Kende ze niet maar nummers kwamen uitstekend over. Goeie muzikanten en de zanger had nog humor ook . Leuke opener ! Fallujah was een van de bands waar ik voor kwam . Wat een muzikanten en originaliteit . Qua techniek kwam geen van de andere bands ook maar in de buurt . Gemiste kans wel dat de band geen cd's verkocht bij de merch booth en ook geen shirt met tourdata ( is toch leuker dan een album shirt ) . Havok hakte er daarna weer genadeloos in . Wat een energie heeft die band . Misschien wel de beste retro thrash band die er is . Wordt tijd dat ze eens een headline set spelen van een uur . Cephalic is niet mijn type metal . Na een nummer heb ik zo'n band wel weer gehoord . Suffocation daarna was in ieder geval weer uitstekend op dreef . Geweldige live band. Opkomst leek ook goed te zijn voor een dinsdag avond . Al was het niet uitverkocht . En nog vroeg afgelopen allemaal ook , half elf . |
|
Leuke avond gisteren! Kwam binnen bij Havok: te gek! Goeie band, fijne nummers (en een gave drummer ). Cephalic Carnage: hoogtepunt van de avond, wat mij betreft. Ook tof om Suffocation een keer te zien, maar ben geen kenner van hun muziek (laat staan een fan) en heb dat optreden uiteindelijk ook niet afgekeken. Vond het geluid de hele avond trouwens bovengemiddeld goed, vooral bij Suffocation. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 22-05-2013 10:01] |
|
Gisteren dus geweest en was een leuk avondje. Ik kwam binnen bij Fallujah en die speelden wel aardig. Echt heel boeiend vond ik het dan ook weer niet. Ze hadden wel mooie merch. Dat dan weer wel. Navolgende band was Havok. Lekkere 'jongehonden' thrash en de zaal ging goed los! Men deed me nog het meeste aan (oude) Exodus denken. Ja, met dit bandje heb ik me wel vermaakt! Cephalic Carnage was ook wel lekker bezig. Op CD kan ik er niet echt naar luisteren, maar live beukt het goed! Ook zangeres Simone (ex-Cerebral Bore) zingt nog een deuntje mee. Dat de band ook niet vies is van wat humor, bewijzen ze met een nummer over blackmetal. Met maskers en al! Prima optreden! Ook afsluiter Suffocation zet wederom een goed optreden neer. De setlist was erg goed te noemen, de nieuwe nummers klonken lekker! Ook John Gallagher was prima op dreef. Een prima frontman! Alhoewel ik toch liever Frank erbij had gezien, een keertje is het ook wel interresant om iemand anders te zien zingen. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-05-2013 21:23] |
|
Buried en Fallujah niet gezien maar Havok was leuk ja, al kon het me niet over de hele lengte boeien, sommige nummers vielen op momenten wat dood voor mijn gevoel. Na de reacties hierboven gelezen te hebben vraag ik me af of het dan aan mij lag dat ik vond dat Cephalic Carnage een allerbelabberdst geluid had, gitaren waren amper te horen en de geluidsman had pas na 2 nummers in de gaten dat er twee lui stonden te zingen leek het wel. De inval(?)drummer deed het best aardig maar is geen Merryman. Wat mij betreft best wel een tegenvaller omdat Cephalic live normaal gesproken meer dan prima is. Suffocation was daarna weer als vanouds, hard, strak, over het algemeen goed geluid, prima setlist en ook die Dying Fetus gast deed het prima. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |